Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

De reden dat veel online trainingen er nooit komen

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Eind vorig jaar kreeg ik deze e-mail van mijn klant Madeleine:

===

“Ik ben bijna klaar om onze eerste online training te lanceren. We willen dit gaan lanceren in het Nederlands en Engels.

Ik heb alles opgezet. Maar nu hoe lanceer ik het… welk budget, social platform, foto, doelgroep enz enz…

Dit vind ik erg spannend en moeilijk en ik mis deze stap. In bijna alle online trainingen die ik gevolgd heb wordt hier niet veel aandacht aanbesteed. Hoe pak ik dit goed aan? Voor mij een enorme drempel. Ik laat het nu liggen terwijl ik me voor had genomen om het begin november te lanceren zodat de mensen iemand terug gevonden hebben met de kerst.

Please help!”

===

En die vraag kreeg ik wel vaker: Hoe lanceer ik een online training?

Want de inhoud van een online training kun je meestal zelf wel bedenken. Want dat is jouw expertise. Je staat diezelfde dingen nu waarschijnlijk al regelmatig uit te leggen aan groepen.

Maar hoe maak je die training nou tot een rinkelend succes?

Daar worstelen veel experts mee. Ze verlangen ernaar om een training op te nemen en te verkopen als een product.

Ze willen niet duizend keer zelf voor een groep gaan staan en alles uitleggen.

Maar toch komt die online training er niet.

Want ze houden zichzelf tegen. Dat komt doordat ze niet precies weten hoe ze er een succes van maken.

Die training opnemen is tot daar aan toe. Maar hoe zorg je dat het geld binnen gaat stromen? En binnen blíjft stromen?

Omdat ik die vraag zo vaak kreeg, begin ik volgende week met het opnemen van mijn NIEUWE online training: Extreme omzet met online trainingen.

Daarin ga ik precies dát uitleggen: hoe je de ultieme online training lanceert en voor de hoogste prijs verkoopt in onbeperkte aantallen.

Het is dus een training over lanceren, op de markt brengen en verkopen.

Ik geef je niet een stappenplan over het opnemen van video’s of een plugin voor het maken van een ledensite.

De techniek heeft NIET de focus in deze training.

Want technisch kun je het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt.

Mijn aanpak is: alles extreem simpel houden.

Waarom? Omdat ik totaal niet technisch ben en omdat techniek geen piet uitmaakt voor je verkoopcijfers. Hemmeneks.

Mijn allereerste training heb ik meer dan 300 keer verkocht zonder ook maar één plugin of tool te gebruiken – want ik wist niet eens dat ze bestonden.

Dus wil jij losgaan op plugins en tools om je training online te zetten, ga dan lekker naar YouTube. Dat staat vol met gratis how-to video’s.

Deze training gaat juist over alles wat je nergens anders leert: hoe je van jouw training extreme aantallen verkoopt.

Ik geef je wel wat tips over tools en plugins, en je mag precies zien welke techniek ik gebruik. Maar wil je een training die focust op techniek, meld je dan vooral NIET aan.

De komende 7 dagen laat ik ongeduldige mensen alvast tijdelijk toe.

Want er loopt nu een Early Bird-lancering van Extreme omzet met online trainingen.

De officële lancering is pas in mei, en dan krijg je in één keer de hele training.

Wil je geen 3 maanden wachten omdat je al eerder wilt beginnen met je eigen online training, dan kun je jezelf nu tijdelijk als Early Bird aanmelden.

Je krijgt dan toegang tot elk stukje van de training zodra ik het heb opgenomen.

In ruil voor het ongemak krijg je als Early Bird een megakorting.

Je investering is namelijk tijdelijk maar 40% van de normale prijs.

En je krijgt er bovendien tijdelijk 3 bonussen bij. Een van die bonussen is dat ik je laat zien wat hands down de makkelijkste en succesvolste manier is die ik in 6 jaar heb gevonden om online trainingen te verkopen en die ik het vaakst gebruik.

De tijdelijke link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/extreme-omzet-met-online-trainingen

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: