Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Super Bowl-commercials

Aartjan van Erkel

in Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Zondagavond keek ik op mijn hotelkamer in New York naar de Super Bowl.

Ik was er speciaal voor gaan liggen. Met een paar stukken vette pizza en een ijskoude fles Kentucky Bourbon Barrel Ale (8,5%).

Op TV ging het de hele middag nergens anders over.

Ik had me intens goed voorbereid door 1 YouTube-filmpje te bekijken dat de spelregels uitlegde. Daardoor was het eigenlijk best wel goed te volgen. Sterker nog, ik vond het fantastisch.

Vooral hoe alles rondom de wedstrijd in het teken stond van entertainment. Het gorillagedrag van de spelers na een touchdown.

De ingrepen door de scheidsrechter, die speciaal voor de camera gaat staan en voor het hele stadion uitlegt welke overtreding er is begaan, als er een geel vlaggetje op het veld is gegooid door een Side Judge.

De commercials, waarvan minstens de helft zwaar leunden op humor om een commerciële boodschap over te brengen. Bijvoorbeeld een knettergestoorde reclame voor een hotel in de vorm van een gitaar.

En de dikke vette Pepsi Half Time Show door de twee cougars Shakira en J-Lo.  Waar ze overigens volgens een NFL-traditie nul dollar voor krijgen, maar die wel jaren werk oplevert.

Donderdag ga ik je een video sturen die ook over entertainment gaat. Maar dan entertainment in je marketing.

Ik geef je allemaal goeie tips in die video, maar hij staat maar 2 dagen live dus je hebt maar beperkt de tijd om te kijken.

Vandaag vlieg ik door naar Chicago voor mijn mastermind, dus morgen e-mail ik je vanuit The Windy City.

Aartjan van Erkel

PS

Dit vond ik trouwens wel een lollige Super Bowl-commercial, het is een reclame voor chips: https://www.youtube.com/watch?v=HTCISm4x0fI

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten