Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo veel mogelijk manieren om geld te verdienen met je content

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Vorige week zondag ging ik met Chiara naar het Concertgebouw voor een uitvoering van de Stabat Mater van Pergolesi.

Ik had een beetje verwacht dat het Concertgebouw op zondag een oase van rust zou zijn. Maar het bleek een superdrukke tent te zijn. Booming business.

Niet alleen omdat de zaal vol zat. En terecht, want het was een geweldig stuk. Na de pauze werd ook nog de Gloria van Vivaldi gespeeld. Zallefie voor de ziel hoor.

Maar het was daar ook booming omdat er diezelfde dag nog 2 andere concerten werden gegeven.

Komende zondag zijn er zelfs 6 concerten op 1 dag.

Je kunt een concertbezoek combineren met een rondleiding door het gebouw. En met een lunch in het restaurant.

Er zijn high brow concerten, maar op 14 februari is er in de grote zaal ook een Valentine Classics concert met bekende romantische filmmuziek.

Afijn, de hut wordt dus flink uitgewoond en wattattegaat geven ze een goed voorbeeld aan ondernemers.

Vooral ondernemers die net als het Concertgebouw content verkopen.

Want ze hebben zo veel mogelijk manieren toegepast om geld te verdienen met hun content.

Dat zie ik ondernemers vaak nog te weinig doen. Ze verkopen hun content – dus hun expertise – vaak maar op 2 of 3 manieren.

Bijvoorbeeld als boeken en als trainingen. Punt.

Terwijl ze ook nog allerlei andere verdienmodellen zouden kunnen pakken:

  • Presentaties
  • Groepscoaching
  • 1-op-1 coaching
  • Online trainingen
  • Live events
  • Memberships
  • Exclusieve VIP done-for-you pakketten

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Beperk je nooit tot maar 1, 2 of 3 manieren om je content te verkopen. Die shidt is veel geld waard en er zijn nog veel meer geldkranen die je kunt opendraaien. Waarom zou je dat niet doen?

Een van de lucratiefste dingen die je vandaag kunt doen is gaan zitten en een paar nieuwe manieren opschrijven om je content te gaan verkopen. En dan in actie komen.

Members van Het Lab krijgen daarvan deze maand een uitgebreid praktijkvoorbeeld te zien. Ik heb namelijk een ondernemer geïnterviewd die een boek heeft geschreven en daar een heel verdienmodel omheen heeft gebouwd om op allerlei manieren geld te verdienen aan zijn content.

Hij is zijn kennis mega gaan opschalen, en is actief in Nederland en ook in het buitenland.

Die ondernemer is Mark Tigchelaar en de nieuwste content die hij verkoopt is zijn boek Focus AAN/UIT. Daarvan werden er in 2019 maar liefst 20.000 verkocht en de teller loopt nog steeds op.

Hoe hij dat heeft gedaan, vertelt hij in de Masterclass die vandaag naar de drukker gaat.

Dus is het vandaag Deadline Dag. Zodra de drukpers aangeslingerd wordt, is het voor jou te laat.

En omdat Mark tijdens het gesprek op zijn sabattical-adres in Bali was en lekker op zijn praatstoel zat, heb ik hem gevraagd om ook nog wat bonustips te geven over zijn expertisegebied: concentratie.

De learnings die je uit deze Masterclass kunt halen zijn onder andere:

  • Hoe je een haarspeldje kunt gebruiken om vandaag nog je concentratie dramatisch te verbeteren
  • Wat zijn slechte pauzes tijdens het werken, en wat zijn goede pauzes? Waar zit het tankstation van je hoofd en hoe gooi je daar nieuwe brandstof in?
  • Hoe je door concentratiegebrek in een burnout kunt terechtkomen
  • Mijn eigen favoriete manier om niks te doen, en waarom ik daardoor mijn beste ideeën krijg
  • Hoe de Personal Assistant in je hoofd werkt en hoe die helpt om minder snel afgeleid te raken
  • Waarom we door focus gelukkiger worden op ons werk en ook thuis
  • Marks favoriete manier om van het schrijven van zijn boek een feestje te maken
  • Hoe je binnen 7 maanden 20.000 boeken verkoopt – deze Ninja-truc zorgde er ook voor dat Mark binnen 2 dagen op nummer 1 stond met zijn boek
  • De reden dat een van Marks andere boeken 33.000 keer verkocht werd en toch nooit op nummer 1 is gekomen
  • Hoe je een ‘verzekering’ afsluit om je boek extreem succesvol te maken
  • Hoe je een boek meer body geeft door het visueel te maken voor je lezers
  • Marks strategie om zijn business waterproof te maken ter bescherming tegen de recessie-golf die eraan zit te komen
  • Hoe je verkoopcijfers ontploffen door je boek in bulk te verkopen in plaats van 1 voor 1
  • Een one liner die Mark heeft bedacht waardoor zijn boek veel media-aandacht heeft gekregen

We sturen de Masterclass vanmiddag om 17.00 uur naar de drukker, en dit is de link om je Membership te starten voordat het te laat is:

www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: