Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Kijk, hij heeft een vetje

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

26e verdieping, W Hotel Chicago Lakeshore.

Net ingecheckt in een W Hotel aan lake Michigan – goeie naam vind ik dat altijd, double you. Een hotel waar je heel erg jezelf kunt zijn dus. Neem ik aan dat ze bedoelen. Maar ik heb ook altijd de associatie met een hotelkok die te veel boter gebruikt in de keuken.

Vanuit mijn kamer op de 26e verdieping kijk ik tegen een andere wolkenkrabber aan die vlak voor mijn neus staat.

Het is donker buiten en doordat de lichten binnen aan, zijn kan ik zonder moeite naar binnen kijken bij letterlijk honderden huiskamers, slaapkamers en badkamers tegelijk.

Ik zie een man die een zwarte poedel zit te aaien.

Een andere gast staat in zijn blote bast zijn tanden te poetsen. Hij heeft een muffintop, zeg je dat ook van mannen, dat ze een muffintop hebben? Nou ja hij heeft een vetje in ieder geval.

Ik zie ook een meisje op een yogamatje liggen, in een ander appartement zit een vrouw te breien bij een schemerlamp en er is iemand die nog een kerstboom heeft staan. De lampjes staan aan.

Hier kan ik de hele avond wel naar kijken. Ik heb bijna de neiging om de lichten uit te doen en op een stoel voor het raam te gaan zitten om het allemaal goed te kunnen zien. Nee, toch maar niet. Creepy.

Een inkijkje krijgen in de levens van mensen is interessant.

Jouw klanten vinden het bijvoorbeeld leuk als jij in je e-mailmarketing regelmatig iets vertelt over wat je aan het doen bent.

Dat verhoogt de entertainmentwaarde.

Ik heb daar een speciale video over opgenomen. Over een aantal manieren om de entertainmentwaarde van marketing te verhogen.

In die geef ik je een aantal goeie tips om leukere mails te schrijven.

De video staat alleen de komende 2 dagen online, en daarna haal ik hem voorgoed offline. Dus je hebt maar heel even om hem te bekijken.

Morgen stuur ik je de link.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: