Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Voor experts die sky high willen gaan

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In de Volkskrant Sport staat vandaag een interviewtje met de broer van Bauke Mollema.

Wybe Mollema is advocaat en heeft niks met wielrennen. Op zijn 16e wist hij niet hoe gauw hij een brommert moest kopen.

Ze groeiden op met 3 broers in Zuidhorn (Groningen) en moesten 14 kilometer fietsen naar school.

Bauke fietste zó hard, dat hij op een dag besloot om maar aan de andere kant van de weg te gaan fietsen. Dan hoefde hij niet constant iedereen in te halen.

Zijn broers vonden hem maar een rare eigenheimer.

“Dat hij wielrenner kon worden, kwam helemaal niet in ons op”

Als je ergens goed in bent, wordt dat door je omgeving vaak niet op waarde geschat.

Het is al heel wat als jij zélf doorhebt dat je bijzonder bent.

Lang niet iedereen die een talent heeft, komt op het idee om de keuze te maken: ik ga excelleren.

Ik ga hier ALLES uithalen wat erin zit. Zoals Bauke heeft gedaan.

Of heeft het lef.

Je hebt 2 enorme bronzen ballen nodig om de beste te willen worden.

Want door jezelf bijzonder te maken, neem je afscheid van de goedkeuring van je omgeving.

Je hoeft er niet op te rekenen dat die nog iets van jou snapt. Of dat ze het kunnen waarderen.

En het wordt nog ongemakkelijker als jouw talent geld waard is.

Naarmate jouw ster stijgt, wordt dan ook jouw bankrekening steeds dikker.

Als er iets is dat de dynamiek in je vriendenkring en familie opschudt, dan is het dat jij 10 keer zo veel gaat verdienen dan iedereen om je heen.

Bijvoorbeeld: je schuift op van een ton naar een miljoen.

Als je ergens goed in bent, denk er dan dus goed over na of je ook daadwerkelijk de BESTE wilt worden.

Want je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.

Als je een expert bent en je wilt de bekendste naam in jouw markt worden, dan is een boek schrijven een van de snelste raketten die je kunt afschieten.

Er is bijna geen enkele soort marketing die jou zo definitief en zo langdurig gaat positioneren als dé expert.

Tenminste, als je boek het goed doet. Als je boek flopt, dan verwaait het effect sneller dan een scheet in de wind.

Om te voorkomen dat je boek flopt, organiseer ik vrijdagochtend een Bestseller-training.

Die kun je gratis online volgen op je laptop.

Ik ga je de link geven om je gratis aan te melden, maar er is wel een voorwaarde aan verbonden.

Het is een training voor aanstaande bestseller-auteurs. Dat zijn experts die er bewust voor kiezen om te gaan excelleren.

En die de consequenties daarvan accepteren. Ook als het ingewikkelde consequenties zijn.

Het geeft niks als jij denkt: Ik wil gewoon een goed boek schrijven, maar het hoeft niet per sé een bestseller te worden.

Ik heb daar geen oordeel over. Echt niet. Maar meld je dan niet aan.

Want ik heb maar een beperkt aantal plaatsen in de training. En ik wil dat ik aan de andere kant van de lijn uitsluitend experts heb zitten die de grootst mogelijke raket willen afschieten.

Die sky high willen gaan. Als jij dat bent, meld je dan hier aan:

https://attendee.gotowebinar.com/register/1212242760082681357

Aartjan van Erkel

 

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: