Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Aartjan van Erkel
Copywriter · Bestseller-auteur
Politiek incorrecte sales en marketing
Lezers zeggen:
"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."
Karel van Zanten
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."
Sandra Hoekman
"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."
Marc Sijtstra
"Deze mail is echt GENIUS."
Digna Brand
"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."
Jasmijn de Wit
"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"
Dries van Hooydonk
"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."
Ninke van der Leck
"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."
Jules Koekkoek
"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."
Hanneke de Wit
"Ik word blij van deze andere manier van marketing."
Peter Clausman
"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."
Nadie Haarsma
"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"
Jacques Mentrop
"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."
Bart van der Bom
"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"
Freke Schoemaker
"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"
Jasmijn
Als je mensen iets zelf laat doen, kan dat gruwelijk misgaan.
Zoals wanneer je supermarkt-personeel even wat bordjes laat schrijven over de aanbieding van de week.
De schatten. Soms maken ze een heel klein foutje. Voorbeelden uit de Appie (bedankt instagram):
– Ananas – Extra zweet
– Kakfruit
– Hollandse aardbeien – Uit Turkije
– AH Kroepoep
Als je de goeie hashtag vindt, blijken medewerkers van winkels ook in Engelstalige landen in de fout te gaan als je ze een stift of een krijtje geeft.
Bijvoorbeeld:
– FREE POT when you buy any plant
– Barber Shop: Haircuts $15 – Pensioners $13
– No smoking aloud
– Shoplifters will be prostituted
Ook op je website kan het gruwelijk fout gaan als je mensen iets zelf laat doen.
En laat dat nou een beetje het hele idee achter websites zijn. Dat mensen het zelf moeten doen.
Je verwacht nogal wat van je klanten als je ze ontvangt op je website.
Ze moeten het allemaal maar snappen zonder dat iemand even komt helpen.
En ze moeten de transactie aan het eind ook helemaal zelf afmaken.
De transactie is: jouw aanvraagformulier, bestelformulier of offerteformulier invullen.
Op het moment supreme is er niemand die ze helpt, en jij maar hopen dat het goed gaat.
Maar het gaat dus niet goed.
Veel mensen haken juist bij het formulier af. Bij het testen van websites heb ik daar zo veel mensen zien opgeven.
Terwijl je van mensen die je formulier invullen één ding zeker weet.
Ze willen zaken met je doen.
Anders waren ze dat formulier niet aan het invullen.
Superpijnlijk als ze op dat moment nog afhaken.
Dat is alsof iemand in een winkel bij de kassa staat, pasje in de hand, pincode aan het intoetsen, en dan zegt: naaaaaa, laat toch maar zitten. En dan de winkel uitloopt.
Morgenochtend geef ik een online seminar waarin ik laat zien wat reden nummer 1 is dat mensen op het laatste moment afhaken op websites.
Plus nog een heleboel andere tips. Het seminar heet:
Snel scoren – 8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken
Je kunt gratis kijken als je van tevoren bent aangemeld via deze link:
https://attendee.gotowebinar.com/register/5478118077301264141
Het aantal plaatsen is beperkt, dus graag alleen aanmelden als je morgenochtend tijd hebt van 10 tot 12 uur.
Tot dan,
Aartjan van Erkel
Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Meer politiek incorrecte marketing-tips:
Gratis meegraaien
Boeken
- Nummer 1 (Bestverkochte managementboek van 2022)
- Maak ze gek! (Bestverkochte managementboek van 2016)
- Verleiden op internet (13.000x verkocht)
Gastspreker
Membership
Online trainingen voor ondernemers
Premium persoonlijke begeleiding
Connecten met Aartjan
Podcast
© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl