Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

De simpelste manier om je website in te delen

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Toen ik in de jaren ’80 op de middelbare school zat, ging ik na school niet naar huis.

Ik ging naar de winkel. Mijn ouders waren daar allebei aan het werk en ik ging altijd even hallo zeggen.

Meestal was het letterlijk alleen maar dat. Ik fietste naar de deur van hun Decorette-winkel, stapte niet eens van mijn fiets, deed de deur open, stak mijn hoofd naar binen en riep hallo.

Als je toen een klant was geweest en je liep de winkel van mijn ouders in, dan had je het volgende gezien:

Links van je was een lange muur met stellingkasten. Die stonden vol met potten lakverf en spuitbussen.

In het midden van de winkel waren eilanden met emmertjes latex, en allemaal lichtblauwe emmers met daarop het woord ‘dekwit’, wat ik jarenlang heb uitgesproken als ‘de kwit’.

Het waren zware rot-emmers en volgens mij zat er witkalk in, de voorloper van latex. Als je dat in een oud huis op de muur had zitten en je wreef er met je hand over, dan had je een hele witte hand.

Achterin de winkel hingen allemaal gordijnen en rolgordijnen. En rechts was een hele muur met rollen behang.

Ik moest één keer per week die emmers en verfpotten en flessen terpentine aanvullen en de winkel stofzuigen, als voorwaarde om mijn zakgeld te krijgen.

Als kind vond ik het een retesaaie business, een Decorette.

Maar ik moet nog vaak aan die winkel denken omdat hij was ingedeeld volgens een principe dat ondernemers ook zouden moeten gebruiken als ze een website hebben.

Als je binnenkwam, had je namelijk meteen een duidelijk overzicht van het assortiment.

Op veel websites gaat dat mis. Zien alle bezoekers die aankomen op jouw homepage direct een overzicht van jouw assortiment?

Maakt niet uit of je een winkel hebt of een dienstverlener bent, of een trainer, coach of andere expert.

Mensen willen altijd in één oogopslag antwoord krijgen op de vraag:

Wat hebben ze hier?

Een simpele indeling is het beste. Zoals Verf | Behang | Gordijnen | Zonwering.

Op bijna iedere website van een ondernemer die ik onder ogen krijg, is het overzicht van het assortiment niet simpel te vinden. Het is bijna altijd vaag of verstopt. Grote kans dat het bij jou ook beter kan. Check het maar eens.

Donderdagochtend pak ik 2 uur de tijd om tips te gaan geven over websites. Dat doe ik in een online uitzending.

Ik geef dan het online seminar ‘Snel scoren – 8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken’.

Veel van die 8 simpele dingen zijn geen rocket science. Ik zeg al, het zijn simpele dingen.

Maar ze gaan wel op bijna alle websites mis, en daardoor haken je klanten af.

We hebben een beperkt aantal plaatsen. Dus als je het interessant vindt, meld je dan alleen aan als je tijd hebt donderdag van 10 tot 12.

Dit is de link:

https://attendee.gotowebinar.com/register/5478118077301264141

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: