Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Klinkt dit als jouw klanten?

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Arjen Lubach gaat deze week viral met zijn canon-rapvideo en de Nederlandse overheid staat weer met zijn broek op zijn enkels. Love it.

In het item dat zondagavond werd uitgezonden vertelt hij dat de canon van de Nederlandse geschiedenis geupdate wordt.

Er worden wat zwarte bladzijden aan toegevoegd. Het idee was om die nieuwe canon vanaf nu als een boekje op te sturen naar tieners op hun achttiende verjaardag.

Maar navraag onder de doelgroep bracht volgens het persbericht aan het licht dat ‘jongeren de voorkeur hebben uitgesproken voor een digitaal audio-visueel product’.

Daar werd handenwrijvend om gelachen ter redactie van Zondag met Lubach, waarna Arjen daar het volgende over zei afgelopen zondag:

“O ja. Dat klinkt wel als jongeren, ja.

‘Hee, stuur mij die door! Die digitaal audiovisueel product!’

Alleen een beleids-nerd bedenkt zo’n krom synoniem voor het woord ‘YouTube-filmpje’.

Dat de overheid vaak de woorden van hun doelgroep niet kent, is tot daar aan toe.

Maar als jij klanten op je website ook aanspreekt met compleet de verkeerde woorden, dan kost jou dat dure knaken.

De juiste woorden kiezen om je doelgroep te beïnvloeden, daar is ook een synoniem voor. Dat is: copywriting.

En daarover geef ik zometeen om 10 uur dit gratis online seminar:

Snel scoren – 8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken.

Je kunt erbij zijn als je jezelf hebt aangemeld via deze link:

https://attendee.gotowebinar.com/register/5478118077301264141

Ik zend mijn audiovisuele productie live digitaal uit van 10 tot 12 uur en ga een heleboel tips geven over copywriting en websites.

Tot zo,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: