Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hipster-cappuccino’s verkopen met slimme copywriting

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Op een ochtend in juni liep ik in downtown Cleveland (Ohio) naar binnen bij Rebol, een ontbijttent.

Ik bestelde bij een gast met een baard en een mannenknotje.

Mijn Breakfast Bowl (Two Fried Eggs / Herbed Goat Cheese / Sweet Potato / Kale) verscheen even later in een schaaltje van biologisch afbreekbaar karton.

Samen met mijn cold pressed ‘Root’ juice (Beet / Watermelon / Carrot / Pear / Ginger / Lemon) en een cappuccino.

Op het menu stond een ernstige waarschuwing van de hipsterjongens en -meisjes:

===

F**K Toxic Coffee

All of our coffee beans are lab tested. Certified toxin free. No mold or mycotoxins.

===

Een slimme manier om je klanten een goed gevoel te geven over hun bakkie.

Maar het zegt niet alleen iets over hun capuccino van vandaag.

Het zegt ook iets over de bestellingen tot nu toe in hun leven, van alle koffies bij andere koffietenten.

Die koffies zijn allemaal al gedronken. Niks meer aan te doen. Je hebt die schimmels en mycotoxines allemaal al binnengekregen.

Veel interessanter zijn de duizenden koffies die je nog gáát drinken.

Over die koffies plant de hipster copywriter van Rebol een slim twijfelzaadje in het hoofd van de clientele.

Met 18 goed gekozen woorden beinvloedt hij de beslissing die we daarover gaan nemen.

Over het goed kiezen van je woorden geef ik volgende week donderdag een online seminar.

Ik ga het daarin alleen maar hebben over de websites van ondernemers.

Want elk woord telt, en iets betere copywriting kan al betekenen: iets meer klanten.

Laat staan als je op 8 verschillende manieren je klanten gaat beinvloeden bij het nemen van hun beslissing.

Dat is precies waar we naar gaan kijken donderdag in het gratis seminar:

Snel scoren – 8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken.

Het duurt precies 2 uur en er is een beperkt aantal plaatsen, dus meld je alleen aan als je tijd hebt donderdag van 10 tot 12 uur.

Dit is de link:

https://attendee.gotowebinar.com/register/5478118077301264141

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: