Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Aartjan van Erkel
Copywriter · Bestseller-auteur
Politiek incorrecte sales en marketing
Lezers zeggen:
"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."
Karel van Zanten
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."
Sandra Hoekman
"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."
Marc Sijtstra
"Deze mail is echt GENIUS."
Digna Brand
"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."
Jasmijn de Wit
"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"
Dries van Hooydonk
"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."
Ninke van der Leck
"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."
Jules Koekkoek
"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."
Hanneke de Wit
"Ik word blij van deze andere manier van marketing."
Peter Clausman
"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."
Nadie Haarsma
"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"
Jacques Mentrop
"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."
Bart van der Bom
"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"
Freke Schoemaker
"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"
Jasmijn
Toen we in een jaren ’30 huis in Utrecht woonden, huurden we een keer een klusbedrijf in.
Op zolder lekte het, en dus verving hij het daklood langs de schoorsteen en de dakkapel.
Twee jaar later begon het lood los te laten. Op een dag had ik een looien flap van 3 meter lang in de achtertuin liggen. Het Utrechtse jochie had hem blijkbaar niet zo goed vastgezet.
Op het bonnetsjie dat ik had gekregen stond een telefoonnummer dat niet meer bleek te bestaan.
We hebben dat allemaal meegemaakt. Ondernemers die er een zootje van maken.
Daarom zijn we altijd zo dol op het ontdekken van ‘het beste adresje’.
De beste aannemer, de beste tuinman, de beste leverancier van openhaardhout.
En die adresjes delen we graag met onze vrienden.
Waar ben jij het beste adresje voor?
Wat is jouw unique ability?
Let me know!
Het kan zijn dat je het een rotvraag vindt, omdat je het niet precies weet.
Dan lijd je waarschijnlijk aan een hardnekkige kwaal:
Ondernemersblindheid.
Je ziet zelf niet echt wat jou nou zo goed maakt.
Je klanten weten dat precies, vraag het ze anders even. Je moet wel tegen complimenten kunnen als je die vraag gaat stellen.
Laat het gewoon binnenkomen. Adem in, adem uit.
Door die unique ability word jij gezien als het beste adresje door je klanten.
En op die unique ability kun je een verdienmodel baseren. Een nieuw verdienmodel, waar je misschien nooit aan hebt gedacht.
Hoe je achter je unique ability komt, dat vertel ik komende maand aan de Members van Het Lab.
En hoe je daar een verdienmodel op baseert dat zorgt voor maandelijks terugkerende inkomsten, die je vaste kosten dekken en de stress uit je business halen.
Dat verdienmodel kun je óók gebruiken als je een dienstverlener bent. Dus het is niet alleen maar geschikt voor trainers, die al gewend zijn om hun vaardigheden over te dragen.
Een ook trainers gaan in deze masterclass 1 niveau dieper dan 99% van alle trainers op dit moment gaan. Waardoor ze opeens een totaal nieuwe mogelijkheid gaan zien om hun unique ability te verkopen.
Maandag is de eerste maandag van de maand, en dat is zoals altijd de deadline om de masterclass nog te kunnen krijgen.
Hier is de hete link:
Aartjan van Erkel
Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Meer politiek incorrecte marketing-tips:
Gratis meegraaien
Boeken
- Nummer 1 (Bestverkochte managementboek van 2022)
- Maak ze gek! (Bestverkochte managementboek van 2016)
- Verleiden op internet (13.000x verkocht)
Gastspreker
Membership
Online trainingen voor ondernemers
Premium persoonlijke begeleiding
Connecten met Aartjan
Podcast
© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl