Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Verdienmodel gebaseerd op zere voeten

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De bekendste lintjesknipper ter wereld is 93 jaar en woont in Buckingham Palace.

En Queen Elizabeth is een taaie.

Want is het niet opvallend dat ze nog steeds presidenten ontvangt en staatsbanketten aanzit, zonder te lijden aan de ultieme vrouwenkwaal?

Zere voeten.

Terwijl ze op gemene, blinkende Engelse lakschoentjes loopt. Maar zie je haar ooit neerploffen op een stoel, die rotschoenen uitschoppen en op haar panty’s doorwandelen op de rode loper?

Certainly not.

Zojuist is een boek verschenen van haar kleermaakster, die uitlegt waarom de Queen geen last heeft van koninklijke blaren, eksterogen en hamertenen.

Dat komt doordat haar schoenen door iemand anders worden ingelopen.

Namelijk door diezelfde kleermaakster, de auteur van het boek. Die toevallig ook maat 37 heeft, net als Her Majesty.

Dit nieuws werd afgelopen week groot opgepakt door de media, en niet alleen door roddelrubriekjes en blauw bloed blaadjes.

Royalty is nou eenmaal superinteressant voor veel mensen.

Royalty bestaat ook in het bedrijfsleven. En ook op die royalty ligt een vergrootglas.

De koningen en koninginnen van de economie zijn: de ondernemers.

Want ondernemers zijn creatief, durven risico’s te nemen, laten het geld rollen en houden de economie draaiende.

Allemaal dingen die veel mensen niet durven of niet kunnen.

Of zouden willen dat ze wouwen.

Jouw leven is daarom superinteressant. Dit wordt vaak onderschat door ondernemers. Dat je wordt bewonderd door de buitenwereld. Dat je een rolmodel bent.

Veel klanten vinden het fascinerend om te weten hoe jij dingen doet. Ze willen weten wat jouw geheim is.

Want eigenlijk zouden ze graag ook zelf willen wat jij kan.

Wat zijn de secrets of your success?

De meeste ondernemers zeggen daar nooit iets over.

Terwijl het mogelijk is om daar een compleet verdienmodel op te baseren.

Dan moet je het wel aandurven om je plek onder het vergrootglas echt te ownen. Om daar een ding van te maken. Om van je unieke expertise een product te maken.

Een van de slimste verdienmodellen voor experts die dat willen, is een membership.

Daarover gaat de nieuwe masterclass in Het Lab, die maandag uitkomt.

Ik laat je zien hoe je een stabiele, maandelijkse inkomstenbron creëert door te gaan uitleggen wat voor jou gesneden koek is maar voor klanten een geheim, onbegrijpelijk recept.

Een deel van je klanten vindt het fantastisch als je dat deelt, en gaat daar bovenop springen. Dat zijn toevallig ook nog je beste klanten.

In Het Lab krijg je 3 membership-modellen om je geheimen te verkopen voor goed geld.

Een membership is voor jou weinig werk als je het slim aanpakt, en beitelt jouw naam nog dieper uit als dé expert in jouw markt.

De link (deadline nadert):

www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: