Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Wat ga je doen als je de klanten niet meer zo makkelijk binnenharkt?

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Ik heb laatst gelezen dat het gevaarlijk is om in het bos te lopen als het hard geregend heeft.

En hoe langer het regent, hoe gevaarlijker het wordt.

Dat komt doordat dooie bomen en takken een soort sponzen zijn.

Die raken helemaal verzadigd met water.

Hun gewicht neemt daardoor enorm toe.

Als ze opeens afbreken, dan kun je als wandelaar zomaar een paar honderd kilo zeiknat hout op je harses krijgen.

Kijk deze week af en toe maar eens omhoog als je in bossen of parken loopt.

Want in een overvloedige periode is het eigenlijk best link.

Je kunt in je bedrijf ook van die overvloedige periodes hebben. Zoals nu, want de enonomie draait lekker.

Je krijgt misschien wel klanten zonder dat je daar al te veel voor hoeft te doen.

Of misschien gaat het vanzelf. Via via. Van eiges.

Maar iets in jou weet dat het niet altijd zo doorgaat.

Wat gebeurt er straks als het weer wat minder gaat?

Economen die de crash van 2008 hadden voorspeld, zeggen dat er weer een nieuwe financiële crisis aankomt.

Wat ga je doen als je de klanten niet meer zo makkelijk binnenharkt?

En wat zou je dan willen dat je nu zou hebben gedaan, in de vette jaren?

Als je straks een van de velen bent, is het moeilijk om de strijd om de klant te winnen.

Maar wat als je de bekendste naam zou zijn in je markt? De naam die iedereen als eerste noemt?

Wat zou dat doen met je concurrentiepositie? Niet alleen als het economisch slecht gaat, maar ook nu al?

In Het Lab krijg je iedere maand een formule om meer te verkopen doordat je de bekendste naam wordt in je markt.

En de deadline voor deze maand is maandag.

Dit is de link waar de toekomstige jij misschien wel had gewild dat je er vandaag op had geklikt:

www.HetLab.online

Goed weekend!

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE politiek incorrecte marketing-tip, en ontvang direct de Onweerstaanbare Online Marketing Formule:

Tnx, de formule zit in je inbox. En vanaf morgen krijg je elke ochtend een politiek incorrecte marketing-tip. Enjoy!