Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Bed time battles

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Jessica en Eric staan altijd moe op de foto.

Dat komt, ze hebben 2 kleuters die als het avond is door het huis heen stuiteren.

De zusjes hebben Sensory Processing Disorder: moeite met het verwerken van informatie van de zintuigen.

Daardoor zijn ze gauw overprikkeld.

Jessica en Eric krijgen de meiden bijna niet in bed ’s avonds.

Totdat Jessica iets briljants bedacht waardoor de bed time battles in één keer over waren.

Ze rukte de favoriete pyjamaatjes uit een la. Glow in the dark pyjama’s.

Meiden, voordat je naar bed gaat moeten jullie de pyjama’s opladen. Dat werkt het beste als jullie helemaal stilliggen.

Die opmerking werkte als een toverformule. De foto die Jessica die avond van de zusjes maakte, ging viral.

Je ziet een slaapkamer bezaaid met speelgoed waar 2 dreumesen met serieuze gezichtjes gestrekt op het laminaat liggen.

Allebei hetzelfde paarse pyjamaatje aan. Strakke blik gericht naar de lamp aan het plafond. Roerloos.

Elke avond hebben Jessica en Eric hierdoor even 5 minuten tijd voor zichzelf.

Terwijl de pyjama’s liggen “”””op te laden””””.

Daarna laten hun uitgeraasde dochters zich zó in bed leggen.

Op die leeftijd laten kids zich nog voor de gek houden door een bizarre formule die mams met groene wallen onder de ogen ter plekke verzint omdat ze even, éééven op de bank wil liggen na het eten.

Ik kan haar nu al vertellen dat zoiets bij pubers niet gaat werken.

En weet je bij wie het nog meer niet werkt?

Bij je klanten. Die laten zich ook niet bezweren door een formule die jij ter plekke uit je dikke duim zuigt.

Bijvoorbeeld als je gaat improviseren bij het opnemen van je bedrijfsvideo.

Hmmm, wat zullen we laten zien in het filmpje op de website?

Ach, gewoon wat leuke random beelden van het bedrijf en als voice over een tekst die letterlijk uit je brochure komt van een paar jaar geleden.

Zo’n vilmpje staat op de meeste bedrijfswebsites.

Dat heeft ongeveer net zoveel aantrekkingskracht op klanten als het 8 uur journaal op een kleuter.

Maar als je iets wilt om je klanten mee te hypnotiseren als een kleuter met YouTube, maak dan geen geïmproviseerd bedrijfsfilmpje.

Gebruik dan een formule waardoor je zeker weet dat je filmpje onweerstaanbaar wordt.

Waar klanten minutenlang roerloos naar kijken en daarna op Contact of Offerte klikken.

Die succesformule voor een bedrijfsvideo stuur ik maandag naar Members van Het Lab.

Maandag is daardoor meteen ook de deadline. Dus wil je de formule, klik dan op de gloeiende link voordat het te laat is:

www.schrijvenvoorinternet.nl/het-lab-membership

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

PS

Wil je ook de gelegenheid hebben om elke maand vragen aan me te stellen, klik dan op dezelfde link en meld je aan voor het VIP Membership.

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: