Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

7 dingen die moeten gebeuren als klanten je website bezoeken

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Wat moet er gebeuren als klanten je website bezoeken?

Nou, 7 dingen:

1. Hun ogen worden onweerstaanbaar getrokken door 1 ding op je website

2. Dat ding zuigt ze naar binnen als een gootsteen-ontplopper en houdt hun aandacht vast

3. Ze vergeten alles om zich heen

4. Ze voelen diep van binnen dat ze nú in actie moeten komen

5. In hun hoofd en hart maken ze ter plekke de keuze voor jou

6. Je concurrenten vallen af omdat ze die opeens niet meer serieus nemen

7. Ze komen in actie en zetten een volgende stap in jouw richting: ze nemen contact op, vragen een offerte aan of laten hun e-mailadres achter

Wishful thinking?

Neewoor, je krijgt dat voor elkaar met een simpel videootje.

Hoe je een filmpje maakt van 1 of 2 minuten waardoor dit allemaal gebeurt in het hoofd van je klant, dat laat ik deze maand zien aan de Members van Het Lab.

Ze krijgen een korte masterclass over een bedrijfsvideo die klanten oplevert.

Want ik geef ze een formule die op 1 A4’tje past.

Die ze de rest van hun leven kunnen gebruiken om snel een filmpje te maken om leads en sales te scoren.

Dat kan met simpele tools die weinig of niks kosten. Een van die tools heb je nu sowieso al op je laptop staan.

Klim nog snel aan boord voordat het schip afvaart, want de deadline is maandag.

Dit is de link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/het-lab-membership

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: