Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Personality based marketing

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Er is een lekkage in Blenheim Palace, bij Oxford.

Dat ontdekten de eerste medewerkers toen ze ’s ochtends de poorten openmaakten voor toeristen.

Het lekt omdat dé internationale trekpleister van het paleis nogal hardhandig is gestolen.

Een 18 karaats massief gouden plee die serieus serieus serieus in gebruik was als shitter. Iedereen mocht er max 3 minuten op.

Hij stond er pas 2 dagen.

Het was een poepdoos van een paar miljoen en de loodgieter die hem geswypet heeft die staat nu hysterisch lachend in zijn kelder goud te gieten.

De enige andere claims to fame die Blenheim Palace had, zijn dat Winston Churchill er is geboren (boeien), en dat er een metersgrote verdrinkende pinokkio in de vijver Kunst ligt te wezen (kolere).

Die goudklomp van 103 kilo die je daadwerkelijk kon doortrekken was natuurlijk pants down de grootste publiekstrekker, en nu hebben ze niks meer.

Door die vuile dief is Blenheim gewoon weer een van de vele kastelen.

Het is niet handig als je grootste money maker simpel gestolen kan worden. Ook niet in je business.

Als je alleen maar uniek bent door iets dat zó meegenomen kan worden door een jodokus met een waterpomptang.

Dat is simpel te voorkomen.

Gewoon door je personality te gebruiken.

No bling required.

Doe gewoon lekker normaal. En doe niet zo S A A I.

Ik durf te wedden dat bijna al jouw concurrenten een stelletje sufneuzen zijn die naar het pluis in hun navel staren en verschrikkelijk stoffige dingen zeggen in hun marketing. Of niet dan?

Personality based marketing maakt jou uniek, kan door geen enkele concurrent gestolen worden (of ze moeten jou stelen), en je hebt ook nog eens een hoop lol.

Plus dat het veel minder tijd kost.

Hoe je met e-mail een frisse geur in de muffe inbox van je klanten spuit, leg ik volgende week uit in een gratis online training:

Easy Money met Entertaining E-mails.

Je kunt er alleen live bij zijn, meld je van tevoren aan via deze link:

https://attendee.gotowebinar.com/register/8966188971641452556

Ik ga je ruiken!

Aartjan van Erkel

 

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: