Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Dik geld verdienen met treinbotsingen

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Wat gebeurt er als 2 stoomlocomotieven op volle snelheid frontaal op elkaar botsen?

Tienduizenden mensen zijn daar nieuwsgierig naar, en ze betalen 2 dollar om als toeschouwer aanwezig te kunnen zijn bij zo’n spectaculaire locomotiefbotsing.

Het is 15 september 1896 en de plaats van handeling is Waco, Texas.

Twee machinisten hebben zich laten betalen om de locomotief op topsnelheid te laten komen. Daarna moeten ze maar zien hoe ze nog op tijd uit de trein springen.

Eind 19e eeuw hebben mensen nog weinig besef van de kracht van stoommachines. Dus staat het publiek lekker dichtbij om de apocalyptische explosie gade te slaan die optreedt als 2 stoomketels tegelijkertijd exploderen als ze met 80 kilometer per uur op elkaar inrijden.

De organisator van dit spektakel heet William George Crush, en ja dat is daadwerkelijk zijn echte naam.

De impact baast de 2 gierende, rokende monsters uit elkaar in duizend stukjes en de ontploffing veroorzaakt een drukgolf met een bereik van honderden meters die al die stukjes ijzer als bomscherven met zich meeneemt.

Een van de toeschouwers raakt voor de rest van zijn leven blind aan één oog doordat er een bronzen moer in vloog.

Dat hij het overleeft is een wonder zeggen artsen later, want ergens in zijn hoofd zitten ook nog een paar andere verdwaalde moeren en schroeven.

En hersenchirurgen zijn in 1896 nog niet zo knap dat ze die eruit kunnen joepen.

Treinbotsingen worden een hit in Amerika. Rond de eeuwwisseling wordt er jarenlang door de organisatoren dik geld mee verdiend.

Een van de leukste dingen voor de toeschouwers die de blast overleven – want natuurlijk vallen er doden bij – is om op het slagveld tussen de smeulende resten te zoeken naar sissende souvenirs.

Mister Crush haalt deze extreme marketingstunt uit om publiek te trekken, en tienduizenden mensen komen daarop af.

Wel een béétje jammer dat er doden bij vallen, maar mensen waren toen niet zo flauw. Het was de tijd waarin de zalen vol zaten voor openbare executies, en gevechten tussen een beer en een hond.

Een fascinerende case uit vergeelde marketingboekjes.

Maar wat toen gold, is nog steeds waar. Als je succesvol wilt zijn, is het handig om op te vallen.

Bijvoorbeeld in de inbox van je klanten. Elke keer dat je mailt, kun je maar beter zo opvallen dat ze jouw mail openen en helemaal uitlezen.

Waarom schrijf je dat ding anders?

Volgende week woensdag geef ik daar een gratis online training over.

Die gaat over het verdienen van Easy Money met Entertaining E-mails.

De link om gratis bij de online training te zijn:

https://attendee.gotowebinar.com/register/8966188971641452556

Have a good one!

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: