Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ouwe onderbroeken

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren stond ik te juichen bij een pinautomaat in Cleveland.

Niet omdat ik de jackpot had getrokken. Maar omdat die bank iets deed wat ik nog nooit had meegemaakt bij geen enkele bank in de hele wereld.

Iets waardoor ze de banale handeling van geld uit de muur trekken – een kostenpost voor een bank – winstgevend maakten.

Die geldautomaat zette namelijk een tussenstapje tussen het kiezen van het bedrag en het uitspugen van de vuile groene dollarflappen.

Want gadver, wat meurt het geld hier.

Komt denk ik doordat dollarbiljetten gemaakt zijn van 75% katoen en 25% linnen. Dit verzin ik niet.

Vandaar dat ze aanvoelen als een ouwe onderbroek, en ook een beetje zo ruiken.

Vlak voordat mijn dollars werden uitgebraakt, verscheen er namelijk een scherm dat me een aanbod deed:

Krijg tot wel 300 dollar cadeau als u nu een rekening bij ons opent.

Met een knop erbij: Print details.

Toen ik op die knop drukte, floepte er een keurig pinbonnetje uit met daarop uitleg, voorwaarden en een promotiecode waarmee ik de bank kon inlopen om de rekening te openen.

Slim.

Waarom slim: omdat ze me een rekening aanboden op een moment dat ik toch al over geld aan het nadenken was en daadwerkelijk al IN de hal van het bankfiliaal stond.

En ze maakten het heel makkelijk om het aanbod in te koppen.

De meeste ondernemers doen hun klanten veel te zelden een aanbod.

Iedere keer dat je ze een goed aanbod doet zonder ze te storen, maak je kans op een sale.

Dus creëer zo veel mogelijk van dat soort momenten.

Deze bank deed me heel slim een aantrekkelijk aanbod op een goed moment, maar het had nog briljanter gekund.

Want dit aanbod was niet zó belachelijk aantrekkelijk dat ik zonder verder na te denken wapperend met mijn uitgeprinte bonnetje die bank inholde en riep: Doe mij meteen zo’n rekening!

In mijn opwinding mijn stinkende flappen vergetend die nog in het bakkie lagen.

Dat is het jammere aan dit aanbod. Het is niet onweerstaanbaar.

Een onweerstaanbaar aanbod is een NO BRAINER, klanten móeten het gewoon hebben.

Hun onderbewuste grijpt direct in en klikt en koopt.

De meeste ondernemers doen hetzelfde als die bank in Cleveland: een aantrekkelijk aanbod doen, maar geen onweerstaanbaar aanbod.

Hoe je dat doet, is een van de dingen die ik leer aan deelnemers van Onweerstaanbare Online Marketing.

Het trainingsprogramma waardoor je de bekendste naam wordt in je markt en alleen nog maar ideale klanten trekt.

Vandaag is de laatste dag van mijn USA-deal: je krijgt Onweerstaanbare Online Marketing voor half geld.

Om 17 uur gaat de tijdelijke aanmeldpagina offline.

Dit is de link om op te klikken als je grote stapels smelly money wilt verdienen met je marketing:

www.schrijvenvoorinternet.nl/onweerstaanbare-online-marketing-usa-deal

O en iets anders wat om 17 uur sharp verdwijnt zijn de 3 bonussen ter waarde van 3.000 euro.

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen