Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Mijn tip tegen jetlag

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Cleveland (Ohio), Erie Island Coffee op East 4th Street, 13.50u

Na een lange dag vliegen gisteren heb ik vandaag een anti jetlag-dag.

Bij mij is de jetlag het snelste weg als ik flink veel licht opvang.

Met mijn ogen, en met mijn huid.

Want onze huid is lichtgevoelig en schijnbaar zelfs zo erg dat licht op je huid van invloed is op je dag-nachtritme.

Daarom heb ik de hele ochtend in de zon door de stad gelopen. Met korte mouwen en zonder zonnebril.

Even een paar stadsparken uitgecheckt en gezocht naar bijzondere vogels. Mijn mooiste waarneming was de American robin. Die ziet eruit als een merel (zwart met gele snavel) en is even groot, maar dan heeft hij een rode borst.

Spectaculaire vogel.

Ik zit nu na een heftige Amerikaanse lunch boerend in een koffietent een boek van Dan Kennedy te lezen. Ter voorbereiding op zijn 3-daagse seminar dat morgen start hier in Cleveland: Mailbox Millions.

Hij is al meer dan 10 jaar mijn favoriete goeroe en dat is ooit begonnen doordat ik een van zijn provocerende ‘NO BS’-boeken las.

Hij krijgt door zijn enorme hoeveelheid boeken zo veel aanmeldingen dat hij niet alleen de hoofdprijs vraagt, maar ook de lat steeds hoger legt voor klanten om naar zijn seminars te komen.

Voorbeeld. Hij heeft de schurft aan vliegen en daarom is hij jaren geleden eerst begonnen om lijnvluchten te vermijden en altijd een prive-vliegtuig te charteren.

Maar tegenwoordig doet hij zelfs dat nauwelijks meer. Daarom houdt hij zijn seminar in zijn eigen hometown Cleveland.

Een stad die kak te bereiken is. Van Schiphol kun je naar heel wat Amerikaanse steden vliegen, maar niet naar frikkin Cleveland.

Want het is hier bepaald geen toeristenbestemming. Ze verkopen hier t-shirts met het opschrift:

Cleveland – It’s not so bad, have a beer!

Daarom heb ik gisternacht geeuwend het laatste stukje vanaf Detroit in een iniemienie-vliegtuigje moeten overbruggen.

Toch heb ik dat er graag voor over. En nog een hele lading andere ondernemers die morgen in de zaal zitten.

Een van de redenen is dat Dan Kennedy 15 boeken over marketing heeft uitgebracht. En daar komt elk jaar een nieuwe bij. Mensen vliegen van over de hele wereld naar zijn seminars.

Boeken schrijven is een van de beste manieren om bekend te worden als de beste in jouw markt. Net als Dan Kennedy doet.

Maar het is niet de enige manier. Een boek schrijven kost tijd, en er is een manier die makkelijker is en een stuk sneller.

Ik noem die manier een explosie van content.

Je produceert in korte tijd zo veel content dat je een enorme zichtbaarheid krijgt.

Op alle social media, op websites en in de inbox van je klanten.

Daarmee bedoel ik niet: dagelijks e-mailen zoals ik doe.

Dat is niet eens nodig om een explosie van content te veroorzaken.

En het mooiste is: de content blijft overal verschijnen, zonder dat jij steeds nieuwe hoeft te maken.

Ik zit daardoor maar heel zelden op social media. Dat scheelt bergen tijd.

Hoe je een explosie van content veroorzaakt waardoor klanten je overal tegenkomen en jij de bekendste naam wordt in jouw markt, dat leg ik uit in Onweerstaanbare Online Marketing.

Een online training die is geïnspireerd op alles wat ik van Dan Kennedy heb geleerd in de 10 jaar dat ik hem al volg en zijn trainingen en boeken opvreet.

Ik heb een selectie gemaakt van de beste en simpelste principes om een enorm bereik te krijgen met je marketing in bijna geen tijd.

Vertaald naar de Nederlandse situatie, en naar onze cultuur.

De online training is sweet and simple en hij heeft een mega-impact op je marketing.

Omdat ik in Amerika zit, loopt er deze week een USA-deal. Want ik dacht: ik kan de tent wel dichtgooien, maar ik geef jou liever een leuke deal.

Daardoor krijg je tot en met vrijdag 50% korting op Onweerstaanbare Online Marketing.

Plus tijdelijk 3 gratis bonussen ter waarde van 3.000 euro.

De tijdelijke pagina vind je hier, hij verdwijnt vrijdag om 17.00u:

www.schrijvenvoorinternet.nl/onweerstaanbare-online-marketing-usa-deal

Have a good one!

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Politiek incorrecte marketing-tips

Meer dan 25.000 abonnees

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly