Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Maken jouw klanten zich zorgen op je verkooppagina’s?
Aartjan van Erkel
Copywriter · Bestseller-auteur
Politiek incorrecte sales en marketing
Lezers zeggen:
"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."
Karel van Zanten
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."
Sandra Hoekman
"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."
Marc Sijtstra
"Deze mail is echt GENIUS."
Digna Brand
"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."
Jasmijn de Wit
"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"
Dries van Hooydonk
"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."
Ninke van der Leck
"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."
Jules Koekkoek
"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."
Hanneke de Wit
"Ik word blij van deze andere manier van marketing."
Peter Clausman
"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."
Nadie Haarsma
"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"
Jacques Mentrop
"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."
Bart van der Bom
"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"
Freke Schoemaker
"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"
Jasmijn
Gisteren stond ik bij een urinoir in een gaatje te kijken.
Want recht boven de pisbak hing een automatische verstuiver van Lotus-luchtverfrisser aan de muur.
En het spuitgat zat precies op ooghoogte. Waardoor een man zich gaat afvragen:
Wat doet dat ding hier recht voor mijn knar?
En op welk moment gaat hij hier de lucht verfrissen?
Die verstuiver had vast een eigen willetje. Op een ingeprogrammeerd moment zou hij opeens een machtige sproei doen.
Ik realiseerde me dat ik elk moment een natte geur-nevel vol op mijn porem kon krijgen.
Waarna ik met brandende ogen en hevig geurend naar ‘Tropisch Paradijs’ terug moest keren naar de groep ondernemers met wie ik de hele middag nog in een zaaltje zou zitten.
Dat plaste niet lekker.
De klusjesman had de verstuiver op een onhandige plek vastgeschroefd. Met als gevolg: bezorgde klanten in het toilet.
Bezorgde klanten bij een urinoir zijn niet zo’n probleem. Die pakken de volgende keer gewoon een ander hokje.
Bezorgde klanten op je verkooppagina zijn wel een probleem. Als die je pagina dichtklikken, dan ben je ze kwijt.
Toch roepen veel verkooppagina’s zorgen op bij klanten. De ondernemer heeft daar dan dingen op gezet waar klanten gedachtes bij krijgen.
Gedachtes waardoor ze het liefste hard wegrennen.
Zonder dat die ondernemer dat in de gaten heeft. Want die kan niet ruiken wat zijn klanten denken.
Aan Members van Het Lab leg ik komende maand uit hoe ik bezoekers van mijn verkooppagina’s geruststel.
Zodat ze doorlezen. Want ik zorg dat ze nergens bang voor hoeven te zijn en voelen dat ze bij mij geen enkel risico lopen.
En ik vertel ze ook nog:
- Waarom 99% van je klanten zich onbegrepen voelen door de tekst die je nu op je verkooppagina hebt staan
- Iets on-Nederlands waardoor klanten een adrenalinestoot krijgen op je pagina
- Waar direct response copywriting-legende Drayton Bird (83 jaar) het grootste deel van zijn verkooppagina’s mee vult
- Welke story het overtuigendst is als je iets wilt verkopen en waarom de meeste ondernemers weigeren om dat verhaal te vertellen
- Wat er bovenaan een goede verkooppagina moet staan om klanten de rest van je pagina ook te laten lezen
- Een killer sales page moet niet alleen verkopen maar ook nog 3 andere dingen doen, die de meeste ondernemers straal vergeten
Dit is de link om naar de fris ruikende pagina van Het Lab te gaan met daarop de aanmeldlink:
www.schrijvenvoorinternet.nl/het-lab-membership
PS
Dit is de laatste week dat je nog voor het bespottelijk lage maandbedrag Member kunt worden. Na maandag gaat de prijs fors omhoog.
Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Meer politiek incorrecte marketing-tips:
Gratis meegraaien
Boeken
- Nummer 1 (Bestverkochte managementboek van 2022)
- Maak ze gek! (Bestverkochte managementboek van 2016)
- Verleiden op internet (13.000x verkocht)
Gastspreker
Membership
Online trainingen voor ondernemers
Connecten met Aartjan
Podcast
© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl