Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Panter-print

Aartjan van Erkel

in Copywriting en Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Vorige week liep ik tegen een reclamebord aan van een groot opleidingsinstituut.

Die grote opleiders zijn kampioenen corporate neuzelen met meel in je mond.

Zelfs in hun marketing. Op het reclamebord stond deze belofte:

“Vrijblijvend je leervraag uitdiepen”.

Met een telefoonnummer erbij.

Waarschijnlijk gaan weinig mensen hiervan tintelen tot in hun tenen.

Ik zag in ieder geval weinig voorbijgangers stokstijf stilstaan en hun telefoon trekken.

Zulke houterige marketing is een beetje een Nederlands dingetje.

Geen drama, geen zinneprikkeling, geen dromerige beloftes. Doen Nederlandse bedrijven niet snel.

Terwijl de klanten in Nederland daar wel stiekum naar hunkeren.

We houden ervan om halsoverkop verliefd te worden, gek gemaakt te worden en stormachtig veroverd.

We zijn als een brave vrouw met een saaie kantoorbaan die een bloes draagt met panter-print.

Die bloes schreeuwt: jullie moesten eens weten. Ik ben eigenlijk een wild one.

Bedrijven behandelen haar als een saaie kantoormiep. Terwijl ze in haar vrije tijd virtuoos piano speelt, kitesurft en pony’s dresseert.

Wat beloof jij aan klanten? Wat is het droomresultaat dat jij aanbiedt?

Ben je in je marketing een vurige minaar of heb je meel in je mond?

Durf jij onnederlands iets te beloven waar je klanten wild van worden? Of ga je vrijblijvend hun leevraag uitdi…… zzzzzz

De Members van Het Lab krijgen komende maand 5 elementen van een killer verkooppagina.

Een daarvan is het beloven van een dream result. Iets waardoor klanten tot in hun tenen gaan tintelen.

Wil je weten hoe je dat doet, dan is dit de link om je membership te starten:

www.schrijvenvoorinternet.nl/het-lab-membership

Tot morgen, tijger.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: