Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

EENMALIG: Epic E-mail Workshop

Aartjan van Erkel

in Tips

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Harde cijfers. Sinds ik elke dag een marketing-mail stuur, zit het openingspercentage iedere dag tussen de 36 en 61%.

Terwijl het daarvoor gemiddeld 19% was. Dus 2 tot 3 keer zo veel mensen lezen mijn mails.

Want: hoe vaker je mailt, hoe meer je verkoopt.

Of toch niet?

Want misschien denk jij: Ik heb dat al geprobeerd, vaker e-mailen. En het werkte niet. Mensen meldden zich af en ik verkocht niks.

Dan ben je destijds waarschijnlijk één ding vergeten.

Je bent vergeten om je klanten te entertainen.

Waarschijnlijk heb je informatieve mails gestuurd, of niet dan? Bijvoorbeeld goeie tips.

Helaas is dat niet meer onderscheidend. Want iedereen stuurt goeie tips. Dat is standaard content marketing.

Niks mis mee, maar het is niet epic. Je valt te weinig op.

Wat veel beter werkt zijn ‘Epic E-mails’. Die zijn entertaining. Klanten vinden ze LEUK om te lezen. Terwijl het toch marketing-mails zijn. Het doel van iedere e-mail is simpel: verkoop.

Maar wat schrijf je dan precies in die e-mails? Hoe maak je ze entertaining?

Hoe maak je de titel en de eerste paar zinnen zó dat mails geopend worden en niet meer in de stroom van ongeopende reclame blijven hangen?

Hoe schrijf je alsof het een filmscene is?

Dat leer ik binnenkort aan een klein groepje ondernemers. Want ik organiseer een eenmalige Epic E-mail Workshop. Die is invitation only.

Max 15 ondernemers die ik persoonlijk selecteer gaan samen met mij 1 hele dag Epic E-mails maken voor hun bedrijf. Dit is mijn favoriete onderwerp, ik heb nog nooit zo veel voorpret gehad voor een workshop.

Hier staan meer details en de link om een persoonlijke uitnodiging aan te vragen: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/epic-e-mail-workshop

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Politiek incorrecte marketing-tips

Meer dan 25.000 abonnees

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly