Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hun intiemste plekje

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing en Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Fun fact: volgens het online flodderkrantje TMZ is acteur Nicolas Cage woensdag gescheiden van zijn vrouw, nadat ze 4 dagen geleden getrouwd waren in Las Vegas.

Lekker bezig. Zou hij met Mrs. Duckface in gemeenschap van goederen getrouwd zijn?

Zou kunnen dat hij een record in handen heeft, maar ik gok dat zijn priester in Las Vegas nog wel kortere flitshuwelijken heeft gezien.

Absurd? Maybe. Wie zonder zonde is, die gooit de eerste steen.

Want even eerlijk. Heb jij in je leven niet ook al een hele serie lekkere wijven of toy boys gepakt, verfrommeld en aan de kant gegooid?

En doorrrrr naar de volgende. Scoren, gebruiken en keihard negeren. Zo doe jij dat toch?

Zit je nu driftig nee te schudden met klotsende koffie in je mond?

Niet om je nespressomoment te vertieven, maar jij doet dit ook. Misschien wel elke dag. Zonder dat ze het thuis weten. Want zo ben je ook wel weer.

Je hebt één geluk. Die one night stands brengen je huwelijk niet in gevaar.

Want het zijn business one night stands.

Thuis kom je daarmee weg. Maar je klanten, die voelen zich aan de kant gegooid. Een beetje vies. Geschokt en teleurgesteld.

Want als jij bent zoals de meeste ondernemers, dan hengel je ze binnen met een verleidelijke glimlach, verkoopt je ding, en daarna horen ze nooit meer wat van je.

Of misschien heel af en toe een plichtmatig berichtje.

Bestaande klanten – en ook kortstondige flirts die een offerte aanvragen – worden door de meeste ondernemers vergeten, onderschat, genegeerd, en aan de kant gesmeten.

Je belooft gouden bergen, maar die komen nooit. Ook voor jouzelf niet. Tonnen of miljoenen blijven er liggen als je dit doet.

De oplossing: follow-up. Via e-mail. Want die mag naar binnen in het intiemste plekje van jouw klanten op internet: hun inbox.

Het plekje waar niemand anders mag binnenkomen en dat ze goed schoon en fris houden.

Wees dus niet alleen maar leuk vlak voor de sale. Blijf leuk. Want je bént leuk. Show it to them!

Blijf leuke berichten sturen om te laten zien dat je aan ze denkt. Dat je van ze houdt. Dat je ze terug wilt zien. Dat je gek op ze bent.

Binnenkort ga ik met een klein groepje ondernemers werken aan hun people skills. Ik zal ze leren hoe je met klanten omgaat. Hoe je ze niet behandelt als een neukertje, maar als de vrouw of man van je leven.

Door in 1 dag hun e-mailmarketing onvergetelijk te maken. Wil je een betere lover worden, klik dan gretig op deze link voor de sappige details over de eenmalige Epic E-mail Workshop: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/epic-e-mail-workshop

Goed weekend tijger!

Aartjan van Erkel

 

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: