Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Dikke sales tijdens het skiën

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Precies een jaar geleden was ik met Chiara en de kinderen in Chicago.

Ze kwamen me achterna gevlogen nadat ik 2 dagen met mijn Amerikaanse mastermind-buddies had doorgebracht.

De kinderen waren voor het eerst in Amerika en ze vonden het grappig dat alles zo bekend voorkwam door alle films en tv-series.

Mijn oudste wilde per se naar de IHOP, het international house of pancakes. Had ik nog noooooit van gehoord.

Bij een ijshockeywedstrijd stonden de kinderen ervan te kijken dat iedereen op de tribune voor het eerste fluitsignaal opstond bij het volkslied en meezong, terwijl ze de hand op het hart hielden en hun lichaam naar de grote Amerikaanse vlag toe draaiden die in het stadion hing.

Terwijl we een week lang met een losse onderkaak rondliepen door die gekke Amerikanen – waarom krijg je altijd 2 keer de rekening als je wilt afrekenen in een restaurant? waarom verkopen ze in de supermarkt zoute pindakaas-capsules omhuld met chocola (Reese’s) en zijn die nog verslavend lekker ook? – gebeurde er back home in Nederland iets opmerkelijks.

Niet alleen bevroor er thuis in Zeist een CV-leiding doordat we per ongeluk de thermostaat uit hadden gezet waarna het begon te vriezen dat het kraakte.

Maar ook in mijn business begon er iets te stromen. Want tijdens mijn afwezigheid kwam er een stroom aan bestellingen binnen.

Niet omdat ik hard aan het adverteren was. Er ging geen euro uit naar Facebook-advertenties.

Dat de bestellingen binnenstroomden kwam doordat ik voor vertrek een BETA-lancering had klaargezet.

Niet meer dan een paar e-mails met daarin een linkje naar een verkooppagina. Als een testje om te kijken of er vraag zou zijn naar een nieuwe training die ik had bedacht.

Tijdens die week Chicago checkte ik regelmatig mijn sales en de teller bleef maar oplopen.

Ik verkocht uiteindelijk voor ruim 40.000 euro aan klanten die mijn nieuwe training wilden hebben.

Nu alleen nog die training maken.

Want daar had ik mee gewacht omdat ik zeker wilde weten of ik hem verkocht zou krijgen.

40K op de bank na het sturen van een paar mailtjes: bewijs geleverd.

Wil jij ook BETA-lancering kunnen doen als je een nieuw product of dienst wilt introduceren? In de masterclass van deze maand voor de Members van Het Lab leg ik uit hoe je dit doet.

Ze krijgen van mij de exacte formule voor een BETA-lancering. Dit is de link om Member te worden als je dat nog niet bent: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/het-lab-membership.

In de masterclass leg ik uit wat er in die mailtjes en op die pagina moet staan om een nieuw product te verkopen dat nog niet bestaat.

Laat je kassa maar rinkelen, spreek je morgen.

Hooi

Aartjan van Erkel

PS

Tip: een BETA-lancering is het leukste om te doen in een vakantieweek. Als je aan het skiën bent bijvoorbeeld. Neerploffen bij de skihut voor een bord worst met zuurkool, en op je telefoon zien dat er weer een paar duizend euro is binnengekomen aan bestellingen van jouw zojuist-bedachte-nog-niet-bestaande-product. Een biertje smaakt lekker dan.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen