Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo voorkom je klagende klanten

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie en Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In 2009 moest Toyota bijna 10 miljoen auto’s terugroepen die een probleempje hadden met het gaspedaal.

Of eigenlijk met de vloermat. Want door een ontwerpfout bleef het gaspedaal haken achter de mat.

Dus als je vol gas aan het geven was, kwam het pedaal niet omhoog als je wilde remmen.

Na een paar gruwelijke ongelukken startte Toyota de grootste terugroepactie uit de autogeschiedenis.

Klanten die problemen hebben met jouw nieuwe product zijn een nachtmerrie. Helemaal als je auto’s maakt en 90 van je klanten gaan dood door die problemen.

Maar ook kleine foutjes zijn godsgruwelijk irritant. Misschien voor jou als ondernemer nog wel meer dan voor je klanten. Want je doet het zo graag goed, ik gok tenminste dat je de lat vrij hoog legt.

Vorige week heb ik zelf een pijnlijk probleem ontdekt in een nieuw product. Toen een aantal klanten 7 keer een factuur toegestuurd kreeg via de mail in plaats van 1 keer.

Wij konden daar niks aan doen want het kwam door een technisch probleem bij ons betaalsysteem. Maar we vonden het wel kneiter-irritant.

Toch hebben we nauwelijks klachten gehad. Dat kwam doordat ik het nieuwe product had verkocht in een BETA-lancering en dat wisten die klanten.

Daarom hadden ze een sweet deal gekregen. We hadden ze gewaarschuwd dat er nog wel kleinere of grotere fouten in het product konden zitten.

Vonden ze helemaal goed.

Een nieuw product lanceren zonder dat je het risico loopt dat klanten gaan klagen als er wat foutgaat, is een van de grote voordelen van een BETA-lancering.

Andere voordelen: je verkoopt het product eerst en dan ga je het pas maken/inkopen/ontwikkelen. Dus je investeert pas als je zeker weet dat er veel vraag is. En het geld staat dan al op je rekening, zonder dat je financieringen hoeft af te sluiten of  je reserves hoeft aan te spreken.

Members van Het Lab krijgen deze maand de formule om zelf zo’n BETA-lancering te doen. Kunnen ze gebruiken om iedere keer zonder stress een nieuw product te introduceren, of een nieuwe training of een nieuwe dienst.

Ben je nog geen Member klik dan op deze link voor details, aanstaande maandag is de deadline – dus wie zich daarna aanmeldt krijgt deze formule niet maar krijgt die van volgende maand: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/het-lab-membership/

Laat je kassa maar rinkelen, tot morgen.

Aartjan

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: