Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Niet zo mannelijk

Aartjan van Erkel

in Copywriting en Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Na 2 dagen filerijden ben ik dit weekend met Chiara en de kinderen aangekomen in de Dolomieten.

Met onderweg een overnachting in Heidelberg, in Hotel Scheid. Om de naam van het hotel hebben we in de auto een piepklein beetje de gierende slappe lach gehad.

Er liggen hier 1200 kilometers aan skipistes maar ik ga er nog geen centimeter op skieën. Want na 4 keer proberen ben ik na de vorige skivakantie eindelijk maar eerlijk geweest.

Ik heb ze verteld dat papa er eigenlijk niks aan vindt.

Om precies te zijn: papa vindt het doodeng want hij heeft hoogtevrees.

Ik vond het niet zo mannelijk om dit toe te geven. Maar het is nu wel een opluchting dat ik me niet meer van berghellingen hoef te storten over een spekglad oppervlak.

Met mijn hart als een ijsklomp in mijn keel.

Na de allereerste skivakantie dacht ik dat het wel beter zou worden. Die eerste keer was ik zo verstijfd van angst dat ik elke dag na het ontbijt eerst kokhalzend in één keer een halve liter bier achterover sloeg voordat ik naar de skiles ging.

Anders durfde ik niet eens in de stoeltjeslift.

Dat bier was het volgende jaar gelukkig niet meer nodig, en ik ben blijven proberen of ik het misschien toch leuk vond. Echt niet. Een martelgang.

Deze week wordt het dus langlaufen, in de sauna liggen en veel Italiaans eten.

Wat ook een martelgang kan zijn, is een nieuw product op de markt brengen. Of een nieuwe training bedenken. Een nieuwe dienst introduceren.

Vinden je klanten het wat? Krijg je het verkocht? Hoeveel willen ze ervoor betalen?

Allemaal onzekerheden, waardoor je hard op je bek kunt gaan.

Want je moet natuurlijk investeren. Die training moet eerst gemaakt worden. Dat product moet eerst ingekocht of geproduceerd worden. Pas daarna kun je het aan je klanten verkopen.

Eeeh nou, nee dus. Dat hoeft helemaal niet. Je kunt die volgorde helemaal omkeren.

Eerst verkopen, dan pas maken.

Het geld al op je rekening hebben, dan pas investeren.

Lekkere volgorde, of niet dan? En dat kan dus gewoon. Ook al weten de meeste ondernemers niet hoe je dat doet.

Het afgelopen jaar heb ik 2 nieuwe producten op die manier op de markt gebracht. Met een BETA-lancering.

Bijvoorbeeld door een nieuwe training te verkopen aan meer dan 50 klanten, wat me ruim 40.000 euro omzet opleverde.

Daarna ben ik die training pas gaan maken. Toen ik het geld dus al binnen had. Dus op het moment dat ik zeker wist dat er genoeg vraag naar was.

En het mooiste was: mijn klanten vonden het top. Want ik had ze tijdens de BETA-lancering een strakke deal gegeven.

Members van Het Lab geef ik deze maand een masterclass waarin ze de exacte formule krijgen voor een BETA-lancering.

Zodat zij het straks zelf ook kunnen. Je hebt maar een paar dingen nodig voor een BETA-lancering. Dingen die je nu al in huis hebt en die niks kosten.

Wil je de formule hebben maar ben je nog geen Member, dan is dit de link om je aan te melden: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/het-lab-membership/

Ci sentiamo domani, spreek je morgen.

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: