Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Legale manier om lucht te verkopen

Aartjan van Erkel

in Neuromarketing en Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Als je ooit een Nigeriaanse oplichter in je mailbox krijgt, google dan even op James Veitch.

Nadat je eerst die spam hebt verbrand in je achtertuin, natuurlijk.

James is een Engelse comedian die er een sport van heeft gemaakt om mee te gaan in hun idiote verhaal.

Bijvoorbeeld als ene Solomon Odonkoh je e-mailt met een ‘business proposal’. Hij wil namelijk vanuit Afrika een zending massief goud naar je opsturen.

Om te beginnen een kleine hoeveelheid. Want de eerste zending is niet meer dan een pietluttige 25 kilo goud.

Alles wat James hoeft te doen is via Western Union even 1500 pond sturen.

James stelt dan voor om het meteen groot aan te pakken. Om minstens duizend kilo goud op te sturen, en om voortaan codetaal te gebruiken.

Noem het geen ‘goud’ meer, vraagt hij aan zwetende Solomon die zit te typen in een bloedheet Nigeriaans internetcafe, maar gebruik codewoord ‘Peanut M&Ms’. En noem mij geen James meer, maar gebruik voor mij de codenaam ‘KitKat’.

Er zijn TED video’s van James waarin hij het trollen van Nigerianen tot in het absurde doortrekt. Hij laat zien hoe hij wekenlang op en neer e-mailt met oplichters en ze helemaal gek maakt.

De zaal komt niet meer bij van het lachen.

Dat brengt me bij het onderwerp van de masterclass van maart die ik heb opgenomen voor Members van Het Lab. Want die gaat ook over lucht verkopen via internet.

Maar dan op een compleet legale en ethische manier.

Ik ga je namelijk laten zien hoe je een nieuw product of dienst op de markt brengt zonder dat het echt bestaat.

Hoe je dus iets verkoopt dat er niet is.

Hoe je ‘lucht’ verkoopt en pas hoeft te leveren als je zeker weet dat er veel vraag is. Sterker nog: je klanten hebben het geld al overgemaakt.

Het verschil tussen jou en zwetende Solomon is alleen dat jouw product echt bestaat en dat je het natuurlijk wel gaat leveren.

Wat je krijgt is een formule om simpel te testen of je nieuwe product levensvatbaar is en tegelijkertijd dikke omzet te maken.

Je verkoopt iets VOORDAT je tijd en geld hoeft te investeren.

Dat doe je door een BETA-lancering te doen.

Members van Het Lab krijgen de exacte formule voor BETA-lanceringen op de eerste maandag van maart. Ben je nog geen Member, dan is dit de link om aan boord te komen: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/het-lab-membership/

Goed weekend!
Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: