Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hij maakte het bijna onmogelijk om klant bij hem te worden

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie en Storytelling

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Stel dat jouw bedrijf geen telefoonnummer had. Geen e-mailadres. En geen website.

Google kan jou niet vinden. En klanten kunnen jou dus ook nergens vinden.

Stel dat je wel een pand hebt, maar dat je het naambordje weghaalt. Geen hond kan zien dat jouw bedrijf daar zit.

Wat doet dat met je business? Droogt op?

Toch deed een depressieve tandarts uit Brisbane in Australië dit allemaal.

Nadat hij had op het punt had gestaan om er een eind aan te maken.

Hij stelde zichzelf toen 1 simpele vraag.

Waar zou ik gelukkig van worden?

Lange dagen maken om zo veel mogelijk patiënten in een dag te proppen?

Weinig verdienen per behandeling doordat ik word afgeknepen door het nationale ziektekostensysteem?

Tandarts Paddi Lund besloot om daar allemaal mee te stoppen.

In plaats daarvan katte hij zijn praktijk om tot eentje waar hij wél happy van zou worden.

Waardoor hij nu nog maar 23 uur per week werkt en 2,5 keer zo veel overhoudt.

Als je zijn praktijk nu binnenloopt, is het eerste wat je ziet een gigantische espressomachine.

Met een vergulde adelaar erop, en grote wijzerplaten en ventielen. Een ding van een meter breed, dat je normaal alleen in een drukke koffiebar in Rome ziet.

Het ruikt goddelijk in de lobby, want je kunt kiezen uit 20 soorten versgebrande koffie. Of uit meer dan 30 soorten thee, die wordt geserveerd in ragfijne Chinese porceleinen kopjes.

Als je voor een behandeling komt, kun je jezelf opfrissen in een luxe badkamer waarin verschillende soorten exclusieve parfums en eau de toilettes staan voor dames en heren die je bij jezelf kunt opspuiten.

Klant worden bij Paddi is bijna onmogelijk. Want het kan alleen op speciale uitnodiging.

Hij accepteert bijna geen klanten, die vervolgens  allemaal een vermogen moeten betalen om door hem behandeld te worden.

De enige manier om binnen te komen is op speciale uitnodiging van een bestaande klant. Paddi selecteert persoonlijk welke klanten het privilege krijgen om vrienden aan te brengen voor hun eerste afspraak.

Alleen zijn beste klanten krijgen dat privilege. Paddi geeft ze speciaal kaartje dat ze mogen geven aan iemand die volgens hen een goede match is met Paddi’s manier van werken.

Paddi Lund wordt in Australië the crazy dentist genoemd.

Want hij doet dingen die geen enkele andere tandarts in zijn hoofd zou halen.

Maar hij is er wel een gelukkig man van geworden. En hij heeft een uniek bedrijf met een bijzonder verhaal.

Door zijn praktijk VIP en invitation only te maken, leidt hij een fantastisch leven en werkt hij alleen nog met de leukste en rijkste klanten.

Een VIP level toevoegen is een van de 13 manieren om je bedrijf uniek te maken die ik leer aan deelnemers van mijn programma Marketing Masterpieces.

Het is een invitation only programma waarin ik maar 1 soort ondernemers toelaat. Die noem ik mijn sleeping giants  Om te checken of jij een sleeping giant bent, kun je kijken op deze pagina: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/marketing-masterpieces/

Spreek je morgen,

Aartjan

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: