Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Wat plak jij onderop je doos?

Aartjan van Erkel

in Content marketing en E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Rami Malek is de hoofdrolspeler in de Queen-film Bohemian Rapsody, maar vroeger was hij pizzabezorger in Hollywood.

Hij speelt nu met valse Freddy Mercury-tanden in de sterren van de hemel, maar als beginnend acteur heeft hij jarenlang broodjes falafel en shoarma klaargemaakt en pizza’s rondgebracht.

Dat schiet niet op als je beroemd wilt worden, dus daar had hij iets op bedacht.

Onderop de pizzadozen plakte hij een envelop met daarin een paar foto’s van zichzelf, en zijn CV.

Dat vettige CV leverde hem na jaren rondbrommeren uiteindelijk inderdaad zijn eerste rolletje op in een tv-serie.

Hij viel dus op, alleen was het nadeel van jarenlang mozzarella-marketing doen dat hij geen idee had door wie zijn enveloppen precies geopend zouden worden.

Hoeveel CV’s zou hij afgeleverd hebben bij registeraccountants, kapsters en brandweercommandanten? Zonde van de moeite.

En al die tijd maar hopen dat achter zo’n voordeur eindelijk een keer een filmproducer zou wonen.

Het is veel handiger om je marketing te richten op je ideale klanten. Als je bijvoorbeeld e-mailnieuwsbrieven schrijft, stuur die dan alleen maar naar mensen die geïnteresseerd zijn in wat je verkoopt, die er geld voor over hebben en die later terugkomen om nog meer bij je te kopen.

Als je hondentrainer bent, heeft het geen zin om nieuwsbrieven te sturen naar kattenliefhebbers.

Okee en stel nou dat je al een zootje e-mailadressen hebt van hondenliefhebbers. Wat ga je die mensen dan precies vertellen?

Dus wat zet je eigenlijk in je nieuwsbrieven?

Veel ondernemers vinden dat best wel lastig om te bedenken. En daarom mailen ze ook niet zo vaak.

Ze hebben gewoon niet zo veel onderwerpen.

Members van Het Lab krijgen deze maand een formule waardoor ze nooit meer hoeven na te denken over onderwerpen.

Ik geef ze namelijk een masterclass over een onorthodoxe manier van mailen, die gegarandeerd niemand in jouw markt nog toepast.

Door de Epic E-mail Formule krijg je een oneindige bron van onderwerpen om het over te hebben.

Het maakt niet uit wat je verkoopt. Zelfs als je iets ‘saais’ verkoopt zoals technische of juridische diensten of iets met veel cijfertjes, kun je met gemak onderwerpen vinden.

Je gaat jezelf erop betrappen dat je in de loop van je week steeds ideeën krijgt voor nieuwsbrieven. Daardoor kun je ook vaker gaan mailen, als je dat zou willen.

Als je de steen eenmaal weggerold hebt die nu nog op die bron ligt, kun je eruit drinken wanneer je maar wilt. Die blijft de rest van je ondernemende leven stromen.

Klanten vinden het hartstikke leuk. Mijn omzet is daardoor omhoog geschoten sinds ik 4 maanden geleden ben begonnen te mailen volgens deze formule.

Je ontdekt deze maand onder andere:

  • Waar de onuitputtelijke bron in jouw bedrijf zit waardoor je altijd onderwerpen zat hebt voor nieuwsbrieven
  • Hoe je klanten mails stuurt waar ze blij van worden en waardoor ze ja tegen je zeggen
  • Hoe je in een superconcurrerende markt enorm opvalt door betere follow-up die makkelijk is om te doen
  • Welke 13 problemen je oplost in je business door klanten vaker te mailen (kan zelfs dagelijks zoals ik doe)
  • Waarom tips geven in nieuwsbrieven niet zo goed meer werkt om klanten te krijgen
  • Hoe je zelden nog afmeldingen krijgt voor je nieuwsbrief – sterker nog, lezers kijken ernaar uit
  • Waarom klanten je bedankmailtjes sturen als je epic e-mails stuurt
  • Hoe je een stroom van nieuwe klanten aantrekt door iets te e-mailen waar ze verslaafd aan zijn en waar ze geen genoeg van kunnen krijgen

Aanstaande maandag 4 februari is de laatste dag dat je de Epic E-mail Formule kunt krijgen. Want op die dag verschijnt hij op de ledensite van Het Lab.

Word je dinsdag Member, dan is de Epic E-mail Formule voor jou helaas niet meer beschikbaar. Want de eerste masterclass die je dan krijgt, is die van volgende maand. Als Member krijg je dus GEEN toegang tot eerder verschenen masterclasses.

Klik op deze link om Member te worden als je dat nog niet bent: https://shop.schrijvenvoorinternet.nl/product/het-lab-beta

De prijs van Het Lab is nu nog maar 49 euro exclusief btw per maand. Aanstaande dinsdag zijn we uit de beta-fase, en gaat de prijs omhoog.

Als een van de laatste nieuwe Members krijg je daardoor vandaag nog een lager tarief, plus een supergunstige lock-in: jij houdt dus altijd dat lage maandbedrag. Dus zolang als je Member blijft, gaat het voor jou NOOIT meer omhoog terwijl nieuwe members na jou meer betalen.

Je zit trouwens nergens aan vast want je kunt maandelijks afmelden, maar als je daarna weer Member wordt dan betaal je dus wel een hoger maandbedrag.

Wil je ook vragen aan me kunnen stellen? Meld je dan aan als VIP Member via deze link: https://shop.schrijvenvoorinternet.nl/product/het-lab-vip-beta. Dan krijg je behalve de masterclass ook elke maand een live VIP feedback-sessie. Deze maand kun je dan bijvoorbeeld vragen stellen over je nieuwsbrieven.

Goed weekend!

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: