Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

17e eeuwse straf voor Tesla-dieven

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing en Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Autodieven die een Tesla jatten, krijgen een 17e eeuwse straf. Bleek vorige week uit een tweet van Elon Musk.

Hij beweerde dat ze binnekort een software-update uitrollen waardoor de auto bij een inbraak omstanders waarschuwt door keihard de muziek te spelen van Johann Sebastiaan Bach’s Toccata e Fuga in B Minor, BWV 565.

Dat is een superbombastisch deuntje met kerkorgels en shidt. Dat al vaak gebruikt is als filmmuziek.

Op de anti-inbraak playlist van de Tesla komt trouwens ook de heavy metal-versie van dat stuk.

Maar dat hoeft eigenlijk niet, want vanaf 1:10 minuten klinkt het toch al alsof Johann Seb naar AC/DC had zitten luisteren vlak voordat hij de compositie met den ganzenveder op perkament schreef.

Ik zweer het je, Spotify maar, ik wacht hier wel even, Bach heeft verdammt nachmal een stukkie heavy metal geschreven. Gegarandeerd dat je zometeen terugkomt met een what the fack face.

Een Tesla is net een Androidtelefoon, want de nieuwe ‘Sentry Mode’ update van Tesla wordt automatisch geïnstalleerd via draadloos internet.

Wat er na de software-update ook gebeurt bij een poging tot diefstal: de auto zet zijn 360 graden camera’s aan. Dus autodieven weten dat ze bij een Tesla even hun haar goed moeten doen voordat ze een baksteen door het zijraampje gooien.

Dat zijn allemaal coole next level features voor een auto.

De saaie Europese en Japanse autobouwers staan weer schaapachtig met de bek vol tanden toe te kijken hoe Tesla de show steelt. Of zoals de Amerikanen zo mooi zeggen: they are left with their dick in their hand.

In jouw bedrijf heb je waarschijnlijk ook zo’n next leavel feature die jouw concurrenten nooit hebben bedacht.

Je bent waarschijnlijk heel lief voor klanten die met jou zaken doen. Bijvoorbeeld door je training op een mooie locatie te geven. Met een betere lunch dan ze bij anderen krijgen. Of je levert je product af op een attentere manier. Zoiets.

Het kan ook in je marketing zitten. Misschien is je marketing next level en trek je daar een hoop klanten mee.

Een simpele manier om je marketing next level te maken is: betere e-mailnieuwsbrieven sturen.

E-mails die je klanten zo leuk vinden dat je concurrenten schaapachtig met de bek vol tanden toe staan te kijken terwijl hun klanten weglopen naar jou toe.

Want hun e-mails zijn saai en old school. Als ze überhaupt al mailen. Hun openingspercentages zijn al jaren aan het dalen. Dus denken ze dat e-mailen niet meer werkt.

Mijn openingspercentages waren ook aan het dalen de afgelopen jaren. Steeds minder mensen openden mijn nieuwsbrieven.

Ik baalde dat mijn marketing niet next level meer was. En ik zocht een manier om mezelf weer te onderscheiden.

Door vorig jaar 4 keer naar Amerika te gaan voor masterminds, kreeg ik een aantal inzichten waardoor ik op een hele andere manier ben gaan e-mailen.

Daardoor zijn de resultaten van e-mail in mijn bedrijf beter dan ze ooit eerder zijn geweest.

Terwijl ik mijn next level e-mails naar een speciale, nieuwe mailinglijst stuur die 12 keer zo klein is als de mailinglijst waar ik 4 jaar lang naar heb gemaild.

En de resultaten zijn vele malen beter. Tijdens de feestdagen in december heb ik bijvoorbeeld de hoogste omzet ooit in 1 week gemaakt: 81.000 euro.

En de afgelopen 2 weken heb ik gemaild over mijn nieuwe membership Het Lab. Door die mails zijn 196 mensen Member geworden.

Voor de members van Het Lab heb ik een masterclass opgenomen over de formule die ik gebruik om die next level e-mails te schrijven.

De masterclass heet: De Epic E-mail Formule.

Ben je Member, dan krijg je deze maand die formule van me. Als video, als audio en op papier.

Ben je nog geen Member? Klik dan op deze link om Member te worden: https://shop.schrijvenvoorinternet.nl/product/het-lab-beta/

We zitten nog in de beta-fase, en daarom krijgen de eerste 200 Members een lager maandbedrag van 49 euro ex btw.

Omdat we dus op 196 Members zitten en er zich elke dag een stuk of 5 nieuwe Members aanmelden, verwacht ik dat vandaag de laatste dag is dat je het lagere maandbedrag van 49 euro nog kunt krijgen.

Daarna gaat het definitief omhoog. Nieuwe members betalen meer dan jij, terwijl jij bovendien een supergunstige lock-in krijgt: je houdt altijd het lagere maandbedrag, zolang als je Member blijft.

Wil je ook vragen aan me kunnen stellen over je e-mailmarketing? Word dan VIP Member (109 euro per maand), want dan krijg je ook elke maand een uitnodiging voor een exclusieve VIP feedback-sessie. Dat is een live online sessie speciaal voor jou en de andere VIP Members waarin ik vragen beantwoord en feedback geef. Klik op deze link om VIP Member te worden: https://shop.schrijvenvoorinternet.nl/product/het-lab-vip-beta/

Spreek je morgen,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: