Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Het was een horrorshow

Aartjan van Erkel

in Content marketing en E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Toen mijn dochter 2 jaar oud was, wilde ze niet slapen. Ze kwam constant uit bed, wat we ook deden om haar in slaap te krijgen.

Op het dieptepunt kwam ze in één nacht 90 keer uit haar bed. Ik heb geteld.

Ik heb me nooit van mijn leven zo klote gevoeld als toen. Niet alleen deden we geen oog dicht, maar we snapten ook niet waarom niks werkte.

Liedjes zingen, verhaaltjes vertellen, erbij blijven zitten tot ze sliep, bij ons in bed nemen, boos worden, omkopen, ik ben zelfs een keer bij de deur van haar slaapkamer blijven staan om de klink stevig vast te houden zodat ze niet weer naar buiten kon komen. Mijn dochtertje huilend aan de andere kant van de deur.

Ik huilend aan mijn kant.

Het was een horrorshow. Wat we ook probeerden, niks loste het probleem op.

Totdat iemand me een manier aanreikte waardoor het klaar was.

Binnen 2 weken gingen we van een wanhopige situatie naar een kind dat sliep en de hele nacht in bed bleef liggen.

Een enorme opluchting.

Het bleek dat wij als ouders een aantal dingen hadden uitgeprobeerd die we eigenlijk juist niet hadden moeten doen.

Wat we op gevoel en op intuïtie deden was contraproductief. Ook een paar bevriende stellen met slecht slapende kinderen zagen wij precies hetzelfde doen.

De oplossing was veel simpeler dan alle dingen die wij allemaal deden.

Het stond in een boekje van een Spaanse kinderarts die al duizenden ouders heeft geholpen om hun kind beter te laten slapen.

Ik ben die man nog steeds ongelooflijk dankbaar. Zijn slaapmethode was een life saver.

Het is een onconventionele methode. Want we zagen dat niemand in onze omgeving het op deze manier aanpakte. Maar het werkte supergoed.

Mocht je een kleintje hebben of wil je aan jonge ouders het beste cadeau ever geven: die man heet Eduard Estivill en zijn boekje heet Slaap kindje slaap.

Ik heb daar vaak aan teruggedacht deze week, want we hebben tijdelijk een klein hummeltje in huis.

Chiara’s familie is overgekomen voor de kerstdagen en haar zus heeft een jochie van 1 jaar oud: Gabri.

Het is een superlief mannetje, maar geen beste slaper.

Zijn ouders lopen rond bij ons in huis met bleke gezichten. Ze doen precies die dingen die wij ook allemaal deden toen ons kind niet wilde slapen.

Ik wil ze behoeden voor een kind dat straks misschien ook 90 keer per nacht uit bed komt.

Het is eigenlijk zo simpel. Ze kunnen zichzelf een hoop ellende besparen.

En natuurlijk luisteren ze niet naar ons.

Want als jonge ouders doe je veel dingen op gevoel. En niemand begrijpt je kind zo goed als jij.

Dus dat is meestal het beste. Maar soms werkt het niet. En je ziet collega-ouders ook worstelen met hetzelfde.

Daarom heb ik van de week dat boekje voor ze onder de kerstboom gelegd.

En ik wens ze toe dat ze alledrie heerlijk slapen in 2019.

Misschien doe jij marketing ook wel op gevoel. En kijk je om je heen hoe collega-ondernemers het aanpakken.

En misschien kost je marketing-aanpak een hoop tijd, maar krijg je eigenlijk te weinig klanten.

Maar je weet niet hoe het anders kan.

Dan heb ik deze week iets voor je dat een eind maakt aan alle ellende. Een Eindejaarsdeal.

Je bespaart nu 50% op mijn online trainingen.

Elke training heb ik gemaakt nadat ik jarenlang had geworsteld met iets, totdat ik een oplossing ontdekte die veel simpeler was dan wat ik andere ondernemers zag doen.

De training om 5x zo veel omzet te gaan maken met je website heet Online Verkoopsucces XL (nu met 50% korting).

De training om jezelf in 2 uur tijd per week onvergetelijk te maken met social media en nieuwsbrieven heet Onweerstaanbare Online Marketing (nu met 50% korting).

De training om van je zakelijke boek een nummer 1 bestseller te maken heet BusinessBoek Bestseller (nu met 50% korting).

Iedere training is een investering in een onorthodoxe methode om je leven als ondernemer veel simpeler te maken.

En het slaapt ook een stuk lekkerder als de cash begint te stromen.

De Eindejaarsdeal vervalt op 31 december om 17 uur.

Spreek je morgen,

Aartjan

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: