Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

De klok tikt: laatste 3 dagen van de Eindejaarsdeal

Aartjan van Erkel

in Bloggen en E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Een lezeres van mijn dagelijkse e-mailtip antwoordde gisteren:

“Zeg Aartjan, wat is nou die supersimpele slaaptip? Mijn kinderen zijn inmiddels 11 en 14, maar man wat heb ik jaren met ze om lopen pakken toen ze niet wilden slapen! Nu slapen ze als een blok, maar ik wil alsnog graag weten wat dan die supersimpele oplossing was natuurlijk.  Anders slaap ik straks zelf niet! (Want, wát is nou die supersimpele slaaptip die had gewerkt bij mijn kids toen ze baby waten?) Please, do tell!”

Want gisteren mailde ik dat mijn dochter toen ze 2 was soms wel 90x per nacht uit bed kwam. Totdat we een simpele methode ontdekten in het boek van Eduard Estivill waarmee we dat in 2 weken oplosten.

Een simpele methode, he? Niet te verwarren met een simpele ‘tip’.

Het was geen magie.

Hij zei niet: loop 5 rondjes om een eikenboom, leg een doorgesneden venkelknol onder haar bed, hang een varkensoor aan je voordeur en je dochter slaapt door.

Nee, we moesten echt ons gedrag veranderen.

De methode was simpel om toe te passen, maar hij bestond wel uit een paar belangrijke stappen.

Die kan ik niet in één mailtje uitleggen.

Dus wil je de slaapproblemen van je kind oplossen zodat ze lekker doorslaapt en jou met rust laat, dan zul je toch echt dat boek moeten lezen. En TOEPASSEN.

Ook mijn trainingen zijn geen magie. Het zijn simpele methodes die iedereen kan toepassen. En die werken in elke branche en in elke business.

Maar ik vertel je er meteen bij: alleen de ondernemers die in actie komen worden beloond met de resultaten.

Omdat we in de laatste 3 dagen van 2018 zitten, heb ik een Eindejaarsdeal voor je. Voor als jij zo’n ondernemer bent die in actie komt.

Op alledrie mijn trainingen krijg je nu een megakorting van 50%.

Je bespaart nu de helft als je meedoet met mijn website-training Online Verkoopsucces XL, een simpele methode om:

2 of 3 woorden te veranderen op je website waardoor hij direct bij de 20% meest gebruikersvriendelijke websites in jouw markt hoort.

  • Iets op je website te zetten dat jouw bedrijf uniek maakt, zelfs als je concurrenten precies dezelfde dienst of product verkopen.
  • Klanten te overtuigen via het onderbewuste. Dat neemt 95% van de beslissingen over aankopen en investeringen. Bijna alle websites doen dit verkeerd, want ze proberen hun klanten te overtuigen via het bewuste brein – dat maar 5% van de beslissingen neemt. Je ontdekt hoe je 95% overtuigender wordt.
  • Met 1 zinnetje op je homepage je mailinglijst te laten exploderen, zoals Elke en Stephane deden. Hun mailinglijst groeide met 800% in 6 maanden, waardoor ze hun provider moesten bellen omdat de server de grote aantallen bezoekers op de website niet aankon.
  • Van een goed aanbod naar een onweerstaanbaar aanbod te gaan. Iets waar je klanten geen seconde over nadenken: zo’n belachelijk goede deal dat ze meteen hun pinpas trekken.
  • Onvergelijkbaar te worden in je markt. Klanten willen dan alleen nog met jou zaken doen. Verschillende dienstverleners die meededen aan dit programma – zoals coaches, trainers en adviseurs – hebben daardoor hun tarieven met succes verdubbeld en zelfs verdrievoudigd.
  • Iets superaantrekkelijks op je website te zetten waardoor je meteen het e-mailadres krijgt van je klanten. Hiermee heb ik in een paar jaar tijd een lijst gekregen van 25.000 e-mailadressen, waardoor mijn omzet 6x zo hoog is geworden.
  • Je websitebezoekers te emotioneren, terwijl de rest van je markt ze alleen maar informeert. Els en Perrie hebben daardoor hun webshop gered toen ze werden weggeconcurreerd door 3 grote webwinkels. Ze verkopen nu 70% meer, wat direct 22.000 euro extra winst opleverde in de eerste 6 maanden na hun deelname.

Je bespaart ook 50% op mijn marketing-training Onweerstaanbare Online Marketing, een simpele methode om:

  • Binnen 2 minuten je ideale klant te vinden, zodat je stopt met ‘monsters’ aantrekken
  • Extreem veel marketing te doen waardoor je de bekendste naam wordt in je markt, in maar 2 uur tijd per week
  • Marketing te doen die klanten niet kunnen negeren
  • Je website geschikt te maken voor verschillende soorten klanten, om die allemaal geautomatiseerd binnen te harken
  • Je bedrijf op 13 verschillenden manieren uniek te positioneren in jouw markt
  • Jezelf onvergetelijk te maken voor jouw ideale klanten
  • Geld te verdienen met koude leads en oude klanten waar je al jaren niks meer van gehoord had (alsof je water vindt in de woestijn.

En je bespaart 50% als je meedoet met mijn boek-training BusinessBoek Bestseller, een simpele methode om:

  • Een onderwerp voor je boek te vinden waar lezers supergeïnteresseerd in zijn. Breng pas een boek uit als je zeker weet dat er veel vraag naar is. Ontdek hoe je erachter komt welke onderwerpen het meest gewild zijn, zodat je van tevoren al weet dat je boek goed gaat verkopen.
  • Een tekstje voor de achterflap te schrijven waardoor lezers per se je boek willen kopen. Het eerste wat gelezen wordt is de achterkant van je boek. Ontdek hoe je boek met een paar woorden een must-have wordt. Lezers worden zó nieuwsgierig dat ze direct op Bestellen klikken of naar de kassa lopen met je boek.
  • Uitgeverijen enthousiast te maken om je boek uit te geven. Bijna alle bestsellers komen van een bekende uitgeverij. Hoe je daar simpel binnenkomt, zelfs als je nul contacten hebt. Door een paar onweerstaanbare dingen te zeggen in het gesprek, waardoor ze weten dat jouw boek een succes wordt.
  • Snel een boek te schrijven, zelfs als je het hartstikke druk hebt. Als copywriter heb ik een paar simpele trucs voor je waardoor je boek verrassend snel klaar is. Je hoeft niet meer tegen het schrijven op te zien want dat wordt opeens een eitje. Hoe lekker is het als jouw boek er opeens ligt, zonder stress!
  • Simpele marketingtrucs te gebruiken waardoor je boek als een raket stijgt in de bestsellerlijsten. Als auteur kun je simpele dingen doen om de verkoop te bevorderen. Het is superleuk om steeds hoger te komen in de hitlijsten voor boeken. De meeste auteurs wachten af, maar jouw boek stijgt hoger en hoger.
  • Business binnen te halen met je boek: leads, offertes, klanten en sales. 99% van de auteurs maken denken dat ze geld gaan verdienen met boekverkoop. Wees slimmer en ontdek hoe je boek een commercieel succes wordt doordat het continu offerteaanvragen, aanmeldingen en sales binnenbrengt.

Deze Eindejaarsdeal vervalt aanstaande maandag 31 december om 17.00 uur.

Je hebt dus alleen vandaag, morgen en overmorgen om je aan te melden.

Klik maar op welke training je 50% korting wilt:

Wie weet spreek ik je binnenkort persoonlijk!

Aartjan

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE politiek incorrecte marketing-tip, en ontvang direct de Onweerstaanbare Online Marketing Formule:

Tnx, de formule zit in je inbox. En vanaf morgen krijg je elke ochtend een politiek incorrecte marketing-tip. Enjoy!