Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ik moest een beetje overgeven in mijn mond

Aartjan van Erkel

in Neuromarketing en Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Snel berichtje vanaf Schiphol, ik zit bij de gate voor mijn vlucht naar Minneapolis. Als je dit leest hang ik al in de lucht.

Ik ga weer een paar dagen over marketing lullen met mijn Amerikaanse mastermind-buddies.

Superveel zin in.

Ik moest denken aan een van de goorste marketing-uitspraken die ik ooit gehoord heb.

Die werd gedaan door de eigenaresse van een winkel.

Ze verkoopt bedden en matrassen en ze zei tegen me: als je 10 jaar op een matras hebt geslapen, is het 2 keer zo zwaar geworden als toen je het kocht.

Dat komt door alle huidschilfers en poep van huisstofmijten die in je matras zijn gaan zitten.

Toen ze het zei moest ik een beetje overgeven in mijn mond.

Ik heb nooit gecheckt of het echt waar is, maar sindsdien koop ik elke 10 jaar een nieuwe.

Die uitspraak ben ik nooit vergeten.

Altijd als ik aan een nieuw bed of een nieuwe matras denk, moet ik aan haar denken.

Zij heeft zich voor mij onvergetelijk gemaakt. Met 1 zinnetje.

Bedenk ook eens hoe jij dat kunt doen.

Wat zou jij tegen klanten kunnen zeggen waardoor ze je nooit meer vergeten?

Het hoeft niet iets te zijn waardoor ze gaan kokken. Maar dat kan wel helpen natuurlijk.

Dat wastie vandaag, iedereen bij de gate begint op te staan om te boarden. Gotta run.

Spreek je morgen, dan vanuit Wisconsin.

Aartjan

PS

In februari ga ik weer een klein groepje ondernemers ontvangen om hun marketing onvergetelijk te maken. Zij doen mijn 6 maandenprogramma Marketing Masterpieces. Ik laat maar 1 type ondernemer toe in de groep: sleeping giants. Hier vertel ik meer over sleeping giants: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/marketing-masterpieces/

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten