Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ik ben er helemaal vol van joh

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing en Storytelling

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Iemand vroeg op Instagram aan me:

Stuur jij elke dag een e-mail? Werkt dat?

Je hoort de verbazing en de twijfel er doorheen.

Ik twijfelde ook begin oktober, toen ik begon.

Duizenden mensen elke dag een marketing-mail sturen? De meeste ondernemers vinden dat een van de pot gerukt idee.

Want ze willen klanten niet storen en nog meer van dat soort onzin.

Daar zat mijn eigen twijfel niet. Die was meer: hou ik dat vol?

Want ik ben superongedisciplineerd.

Het is nu 2 maanden later en die dagelijkse e-mail heeft alles veranderd. Ik ben er helemaal vol van joh.

Omdat ik het effe kwijt moet heb ik er een video over opgenomen.

Met mijn learnings uit de eerste 5 weken van dagelijks e-mailen.

Ik vertel bijvoorbeeld hoe ik het elke dag opbreng, hoe ik heel simpel aan mijn onderwerpen kom en hoeveel eurootjes het al heeft opgeleverd.

En waarom het onzin is om te denken dat je mensen stoort met dagelijks mailen.

Die video komt binnenkort op mijn nieuwe website achter een optin te staan, maar de website is nog niet klaar.

Dus ik heb hem voor jou nu alvast klaargezet op een verborgen pagina, zonder dat je een e-mailadres of zo hoeft in te typen.

Hier staat de video: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/epic-e-mails

Enjoy!

Aartjan

PS

Krijg je de dagelijkse mail nog niet? Dit is de pagina om je aan te melden als je nieuwsgierig bent.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: