Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ik heb ze allemaal doodgemaakt

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing en Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Het was een slachting.

Waar geen einde aan kwam.

Iedere keer liet ik nieuwe komen, en maakte ik ze dood.

Prachtig waren ze. Nu zijn ze dood. En dat is mijn schuld.

In al die jaren heb ik er maar één laten overleven.

Omdat ik hem was vergeten.

Een sansevieria die ik nooit water gaf.

Al mijn andere kantoorplanten mishandelde ik zo hard, dat ze stierven.

Dat vond ik heel erg. Want ik gaf ze wel water, maar toch gingen ze dood.

Zoals mijn hertshoornvaren. Als ik er nog aan denk. Waanzinnig prehistorisch ding. Ik had er een dure pot bijgekocht ook.

Binnen een paar maanden heb ik de plant weggegooid.

Deze zomer heb ik het moordwapen gevonden. Het was de gieter.

Daar kwam ik toevallig achter dankzij de schoonmaakster. Die had ik gevraagd om tijdens mijn vakantie 3 weken lang mijn stervende olifantsoor water te geven.

Ze komt elke zaterdag, en ze heeft elke zaterdag 1 glas water bij de plant gegooid.

Toen ik terugkwam, bleek mijn olifantsoor helemaal happy te zijn. Tussen de bruine bladeren schoot een nieuw groen blad uit de grond omhoog, poddomme!

Op dat moment werd mij alles duidelijk.

Rust en regelmaat, dat hadden ze dus nodig…

Ik deed altijd maar wat. Een paar keer per week een flats water, als ik er toevallig aan dacht. Ik had me er nooit in verdiept.

De marketing van veel bedrijven is ook zo. Ze doen maar wat. Ze hebben zich er niet in verdiept.

Ja, dan krijgen je klanten dus ook bruine bladeren. Ze hebben aandacht nodig, daar knappen ze van op. Aandacht van jou.

Binnenkort ga ik een klein groepje ondernemers een halfjaar persoonlijk helpen met hun marketing. Zij doen mee met mijn programma Marketing Masterpieces.

Het zijn ondernemers die ik ‘sleeping giants’ noem.

Dat betekent dat ze al prima draaien en minstens een ton omzet maken. Terwijl ze nauwelijks aan marketing doen.

Kun je nagaan hoe hard ze zouden gaan als ze wél hun marketing doen.

Die groei willen ze nu gaan pakken. Eruit halen wat erin zit. Echt gaan knallen met hun bedrijf.

Ze willen hun marketing in één keer goed aanpakken. En ze willen daar zo weinig mogelijk tijd in hoeven stoppen.

Als je denkt dat je ook een sleeping giant bent, steek dan even je hand op zodat ik je kan zien.

Dat doe je door naar de pagina te gaan over Marketing Masterpieces: www.schrijvenvoorinternet.nl/marketing-masterpieces. Daar vind je een link om een paar vragen te beantwoorden.

Als ik jouw antwoorden binnen heb, ga ik checken of je in de groep zou passen.

Als je inderdaad een sleeping giant bent, dan sturen we je een link om een belafspraak te maken met Robert uit mijn team.

Wie weet tot binnenkort!

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen