Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Welke van deze 2 covers kies jij voor mijn boek?

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing en Content marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

A.

B.

Wil je me even helpen? Voor de cover van mijn boek over verleiden op internet zijn 2 versies ontworpen. Welke vind jij de beste?

UPDATE: Zo is de cover geworden voor mijn boek

Laat alsjeblieft je keuze A of B achter in de reacties onderaan dit artikel.

Het boek gaat over psychologie en verleiden, en bevat allerlei tips om het rendement van je website te vergroten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat het verrassend simpel kan zijn om gedrag te beïnvloeden. In dit boek leg ik uit hoe je ervoor zorgt dat je website niet alleen het bewuste maar ook het onbewuste brein van je bezoekers prikkelt.

Ik bespreek homepages, productpagina’s, tekstpagina’s, webformulieren en beeldmateriaal en laat zien wat het geheim achter onweerstaanbare sites is. Door de vele praktische tips en voorbeelden kom je op ideeën om je eigen site te verbeteren en zo het aantal inschrijvingen, aanvragen, bestellingen of reserveringen te verhogen. Vaak kan dat vrij makkelijk door je teksten of beeldmateriaal te veranderen, dus zonder technische aanpassingen.

Het boek is bedoeld voor marketeers, tekstschrijvers, webshop-eigenaars, contentmanagers, webredacteuren, communicatie-adviseurs en iedereen die websites maakt, onderhoudt of verbetert. In het voorjaar van 2011 komt het uit.

Vormgeving: Arjen Snijder van Het Noorden Communiceert.
Uitgeverij: Van Duuren Management.

We zijn heel benieuwd naar welk ontwerp jullie voorkeur uitgaat!

Lijkt het boek je interessant?

Update februari 2011: kijk hoe de definitieve cover eruit ziet
(héél anders), en hoe dat zit.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Sluiten