Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

IJzeren eieren

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Een van de bloeddorstigste wielerploegen qua aantal overwinningen per seizoen heeft als bijnaam ‘The Wolf Pack’.

Wolven jagen niet solo, maar in een roedel. Dat doen de renners van Quickstep – Alpha Vinyl ook. Want waar andere teams één kopman hebben, speelt ploegleider Patrick Lefevere meerdere troeven uit.

Lefevere is een van de sluwste oude wolven in de wielerwereld en hij heeft een aantal van de beste renners in zijn roedel, waaronder wereldkampioen Remco Evenepoel. Een van de andere troeven is de beste sprinter ter wereld: de Zeeuw Fabio Jakobsen.

3 jaar geleden maakte Jakobsen een horrorcrash met 80 km per uur tijdens een sprint, waarna hij een van de indrukwekkendste comebacks uit de sportgeschiedenis maakte door een jaar later weer te gaan meesprinten in het profpeloton en sindsdien 22 keer te winnen – nadat hij 10 tanden had verloren, 130 hechtingen kreeg, stukken bot verloor in zijn bovenkaak en zijn onderkaak, en een aantal scheuren had in zijn schedel. Wat een zak met ijzeren eieren heeft deze man.

Jakobsen zegt over zijn ploegleider in een interview: “Patrick always supported me. And I think he took a bit of a gamble with me. So I will try to win. Because that’s what you do for your leader.”

In de Netflix-docuserie Tour de France – Au coeur du peloton is te zien hoe Jakobsen een etappe wint en na de finish door zijn zendertje tegen zijn ploegmakkers die hem hadden geholpen zegt:

“Yes guys, thank you all! You are the best. This is The Wolfpack.”

Jakobsen in een interview achteraf: “That’s how we win. That’s how we howl”.

Een van de mooiste lessen voor leiders en ondernemers uit het verhaal van The Wolfpack is wat er kan gebeuren als je een eigen gedragscode hebt, en een eigen ‘taal’ spreekt. Renners en staf spreken elkaar aan op een manier die je bij andere ploegen niet hoort.

Een gedragscode en een eigen taal heb je nodig om je te positioneren als een leider in je markt. Als je wilt dat mensen zelfs onder de meest uitzonderlijke omstandigheden blijven strijden en extreme resultaten behalen.

Dat kun je rechtstreeks doortrekken naar de trainingenwereld. Creëer je een bijzonder gevoel in een groep met een eigen gedragscode en een eigen taal, dan zijn je klanten tot uitzonderlijke dingen in staat. Dan krijgen ze door jouw training resultaten die elders onmogelijk zijn.

Hoe je deelnemers extreme resultaten halen is een van de dingen waar ik het woensdag over ga hebben in het online seminar ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’.

Daarin neem ik je mee in mijn learnings uit de afgelopen 10 jaar waarin ik heb geschaafd aan online trainingen, en waarin ik 6 online trainingen heb gelanceerd die door duizenden ondernemers zijn gekocht.

Bespaar jezelf het omhoog fietsen tegen een steile leercurve en profiteer van wat ik je ga vertellen. Bedank me later maar.

De link om je gratis aan te melden:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-hoe-je-trainingen-verkoopt-in-onbeperkte-aantallen/

Mooi weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen