Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Leuk interview over charisma voor ondernemers

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Media-expert Marieke Jansz geeft in haar podcast ‘Charisma voor ondernemers’ tips om een inspirerend boegbeeld van je business te zijn.

Ze geeft niet alleen haar eigen visie maar interviewde een theatermaker, een cameraman, een stemcoach, een feminine embodiment-trainer en een journalist. Leuke podcast. Ze sprak ook met mij over dit onderwerp.

Marieke en ik bespraken mijn boek Nummer 1 en hebben het onder andere hierover:

  • Alle media maken je kleiner. Hoe val je dan toch op?
  • Waarom je geen marketing kunt doen als je pizza eet.
  • Waarom je in een zaal je aandacht niet kunt houden bij sommige sprekers op het podium, en zelf in je contentmarketing veel boeiender kunt zijn dan die saaie spreker terwijl mensen je dan niet eens in levenden lijve voor zich hebben.
  • Waarom klanten geen enkele feeling hebben bij de marketing van veel bedrijven en daardoor makkelijk overstappen naar een ander.
  • Waarom ondernemers het alleen maar relevant vinden om het over hun vakgebied te hebben in hun marketing, terwijl dat voor hun klanten juist compleet irrelevant is.
  • Grappig zijn is moeilijker dan informatief zijn. Hoe je entertaint zonder grapjes te hoeven maken.
  • Waarom het dodelijk is om in je marketing random persoonlijke details te delen, je hart te luchten en klanten tot in de diepste krochten van je ziel te laten meekijken.
  • Hoe je marketing laat zien wat voor een vriendschap je hebt met je klanten.
  • Mijn antwoord op deze vraag van Marieke: “Wat zeg je tegen ondernemers die denken: ‘Waarom zou ik verder gaan in mijn marketing dan de relatie opbouwen met mijn klanten, iedereen weet toch wat ik te verkopen hebt? Dat aanbod hoeft niet per se.’
  • Mijn voorspellingen over AI in marketing.

Beluister aflevering #42 van de Charisma voor ondernemers-podcast in je podcast-app of hier:

Enjoy,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: