Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Toen ik Amsterdam in fietste, klopte het plaatje niet

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren besloot ik om een fiets-sabbatical op te nemen van 2 dagen en fietste ik van Zeist naar Amsterdam.

Over de hei in het Gooi, langs het Naardermeer waar ik de kleine karekiet voor het eerst hoorde dit jaar, door het onverwacht schilderachtige plaatsje Weesp en dan zo Amsterdam in.

Als je net een paar uur door de kraamkamer van de natuur hebt gefietst op een vruchtbare lentedag, is het een beetje heftig om daarna de stad in te rijden.

Want het eerste wat ik zag toen ik de stadsgrenzen van Amsterdam binnenkwam, was een plaatje dat niet klopte.

Het was een saggerijnige vrouw die haar hond uitliet op de brommer.

Zij was op de brommer wel te verstaan, en de hond holde er achteraan.

Tong uit de bek, geen tijd voor een plasje. Zij met de hondenriem om haar nek, ongeduldig achterom kijkend waar dat mormel toch bleef.

Een plaatje dat niet klopt, doet zeer aan je ogen. Als klanten bij jou aankloppen en hun probleem vertellen, zie jij dan meteen waar het plaatje niet klopt? Ik denk dat jij vaak in één oogopslag weet hoe je hun probleem voor ze kunt oplossen.

Datzelfde heb ik met verkooppagina’s op websites. Ik hoef maar een blik op de pagina te werpen en ik zie waarom hij niks doet. Soms is er één reden, soms zijn er tientallen redenen.

Ik hoef er maar één blik op te werpen, wat stukjes te lezen en ik weet al hoe ik van je dode paard een briesende, geile volbloed hengst kan maken.

Deelnemers aan mijn online trainingen weten dat. Daarom komen ze naar de feedbacksessies die ze als bonus bij de training krijgen. Ze moeten wachten op die sessies, ze zitten met een groepje in de sessie en ik beantwoord per deelnemer 1 vraag.

Maar ik ben van de implementatie, en graag een beetje snel. Daarom jeuken soms mijn handen om met een paar klanten te gaan zitten en samen in 1 of 2 dagen een beuker van een pagina te maken.

Ik heb de lente in mijn kop, en daarom heb ik besloten om precies dat te gaan doen, met een paar leuke klanten die tempo willen maken met hun verkooppagina.

Mijn last-minute besluit: ik organiseer onverwacht aan het eind van deze maand een flash bootcamp:

Salespage Masterpieces.

Ik kijk naar je verkooppagina, zie meteen waar het plaatje niet klopt en vertel je waarom hij niet converteert. En vervolgens ga jij in 2 dagen van je dode paard een briesende hengst maken.

Ik zet je met je kont op een stoel in een hotel, geef je ieder uur een opdrachtje en geef jou en de andere bootcampers continu persoonlijke feedback. Aan het eind van 2 dagen heb jij daardoor een moeder van een pagina. Alle problemen op de pagina zijn gefikst, en je mwa-pagina is een wtf-pagina geworden.

Met een heel klein groepje sleeping giants maken we in 2 dagen een meesterwerk van een verkooppagina voor hun website. Salespage Masterpieces is alleen toegankelijk voor 5 tot maximaal 7 dienstverleners, trainers en coaches die minstens 250K omzet per jaar maken, en weten dat hun marketing en copywriting nog veel beter kunnen.

Om te checken of je in aanmerking komt voor een van de stoelen in dit exclusieve groepje, kun je tot uiterlijk woensdag een aanvraag doen. Dat doe je door hier een aantal impertinente vragen te beantwoorden over je business: https://aartjanvanerkel.typeform.com/to/U2QAY7Jv

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: