Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Je klanten zitten in het gips

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Op Fmylife .com lees je de mismoedige bekentenissen van random strangers die vinden dat ze een rotleven hebben.

Zoals deze:

‘Today, I dragged my boyfriend to see Les Misérables with me. He now refuses to communicate with me through any medium other than singing. Apparently, this is his revenge. FML’

Of deze:

‘Today, I farted in my cubicle thinking no one would smell it. Two seconds later, everyone came to my cubicle to wish me a happy birthday. FML’

Iemand anders zit 6 weken in het gips:

‘Today, in an effort to save some money, I attempted to paint my own house. Instead, I fell off the ladder and broke my dominant arm. Now I can’t work, brush my teeth, or even wipe my ass. My house is half-painted with stuff everywhere and I need 6 weeks to recover. FML’

Beschouw jouw klanten ook maar als mensen die in het gips zitten.

Ze kloppen namelijk pas bij jou aan nadat ze hun probleem eerst zelf hebben proberen te fiksen. Met matig resultaat.

Pas als ze er zelf echt niet uitkomen, vragen ze jouw hulp. Want ze zitten voor hun gevoel in het gips en hebben geen idee hoe nu verder.

Je klanten voelen spanning tussen hun irritante probleem en hun gedroomde resultaat. En ze willen niks liever dan iemand die hun spanning wegneemt. En daarvoor hebben ze jou gekozen, en jouw oplossing.

Je klanten lopen op krukken met hun poot in het gips door iets wat voor jou een makkie was geweest. Jij kunt je hun spanning niet voorstellen, maar neem hem heel serieus want het is de reden dat je in business bent.

Jouw manier om de spanning weg te nemen zodat je klant eindelijk kan ontspannen, is je Weg naar succes. Je hebt een aantal stappen die je klanten moeten zetten om bij hun droomresultaat te komen.

Bied je géén duidelijke Weg naar succes aan, dan stappen er maar weinig klanten bij je in en blijven de meeste niet lang bij je.

Voor een aantrekkelijke Weg naar succes bestaat een formule, die het beste werkt als je een kennisbedrijf hebt. Dus als je een goeroe, expert of mentor bent die je klanten helpt met wat je allemaal weet.

Met die formule maak je van je Weg naar succes een begrijpelijk en onweerstaanbaar stappenplannetje waar klanten zin in hebben en waarbij ze niets liever willen dan dat jij ze de komende jaren begeleidt.

De masterclass met de formule stuur ik maandag naar de drukker voor de Members van Het Lab. Je ziet daarin niet alleen hoe je klanten stap voor stap begeleidt naar succes, maar ook hoe je met je woorden en stijl de aangeboren psychische archetypes triggert waardoor klanten de meeste connectie met je voelen.

Ben je al Member dan ploft de nieuwe masterclass volgende week op de mat. Ben je nog géén Member en je wilt hem ook ontvangen, ga dan naar:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Vergeet niet: je klanten komen zojuist uit de gipskamer en weten niet hoe nu verder. Degene met de beste Weg naar succes wint hun hart.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: