Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Het geheim van de succesvolste ondernemers in iedere markt

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Wout Weghorst is een lange Twent die zojuist door Manchester United – een voetbalclub met een van de hoogste omzetten ter wereld – is gehuurd van een Turkse club.

Niet alle Man Utd-fans waren daar blij mee, op zijn zachtst gezegd. Zie Twitter:

“He just runs like a giraffe. Not Utd material.”

“Works incredibly hard and then… nothing”

“Weghorst is utterly useless”

“Shouldn’t be anywhere near the team”

“Get this bastard out of my club!”

Ondanks de kritiek na zijn signing heeft de hollende giraf Weghorst al gescoord voor United en heeft trainer Erik ten Hag hem al 5 wedstrijden achter elkaar in de basis gezet.

Weghorst ziet er aan de bal niet uit als een groot talent. Maar hij heeft bij iedere club waar hij zit snoeihard gewerkt en maakt het de verdediging van de tegenpartij moeilijk doordat hij de hele wedstrijd draaft en druk zet.

Er zijn andere voetballers die meer talent hebben en een balletje met een onhoudbare curve langs de muur in de kruising kunnen janken. En toch schoppen die het nooit zo ver als Woutje Weghorst. Ik heb het eeuwige talent Mo Ihattaren met PSV een keer van grote afstand een beauty tegen FC Utrecht zien scoren doordat hij als enige een klein gaatje in de verdediging had gespot. Maar zijn carrière is gecrashed doordat alle clubs waar hij heeft gespeeld hem de deur uit hebben gewerkt.

Degene met het meeste talent is niet altijd degene met het meeste succes, ook in jouw markt is dat zo. Misschien is er daar ook wel een ‘speler’ die minder talent heeft dan jij  maar toch veel succesvoller is.

Misschien ben jij bijvoorbeeld een coach en heb je allerlei coachingsopleidingen gedaan en al 10 jaar gestudeerd op je vakgebied. Of je bent arts of wetenschapper van achtergrond en je helpt mensen met voeding en beweging. En je ziet coaches en influencers in jouw markt die, zonder echte opleiding en in jouw ogen ook zonder veel expertise – pannekoeken dus – toch een enorme following hebben en veel geld verdienen met adviezen waarvan jij weet dat ze niet evidence based zijn en misschien zelfs wel ongezond voor hun klanten.

Het verschil tussen jou en coach pannekoek is dat jij jezelf minder goed verkoopt dan zulke succesvolle flapdrollen. Wat de succesvolste mensen die zichzelf expert noemen in hun vakgebied gemeen hebben is dat ze zichzelf in eerste instantie zien als een performer en pas daarna als marketeer of dienstverlener. Dat is hun geheim.

En hoe meer jij net als zij bereid bent om jezelf toestemming te geven om je prijzen te verhogen zonder dat er nog een rationele relatie is met de dienst die je verkoopt, hoe meer je kunt verdienen.

Als je veel hogere tarieven wilt kunnen vragen, verkoop dan dus geen diensten, trainingen of adviezen maar verkoop JEZELF.

Ben je bereid om de stap te maken om jezelf niet meer te zien als dienstverlener, jezelf niet meer te zien als marketeer, maar jezelf te zien als performer? En om je zo ook te gedragen?

Dan twijfel je misschien wel hoe je dat moet doen.

Om je te helpen heb ik een masterclass gemaakt waarin ik laat zien wat de 8 formules zijn die ik in mijn business gebruik om mezelf te verkopen. Ik laat je zien wat het beste werkt en wat je nodig hebt om van een kleine naar een grote naamsbekendheid te gaan.

Wil je geen last meer hebben van pannekoeken die maar wat roepen in je markt en zelf gezien worden als wat je bent: de beste aanbieder van allemaal, meld je dan aan als Member van Het Lab voordat de deadline verstrijkt. Want maandag stuur ik de 8 formules naar de drukker.

Hol dus naar deze link voordat je te laat bent: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: