Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Je marketing mag wel wat minder serieus, hoor

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Een astronaut van de Apollo 11-missie staat op de maan. In zijn handen een trotse vlaggestok met daaraan de stars and stripes van de USA.

Hij brengt zijn armen omhoog en prikt met kracht de vlaggestok in de grond. Waarop achter hem plotseling een 3 meter hoog maanmonster oprijst uit een maangrot, woedend brult, de astronaut beetpakt en in tweeën scheurt.

Het monster verplettert een andere astronaut met 1 vuistslag. Roerloos blijft hij op de grond liggen, het vizier van zijn ruimtevaardershelm aan scherven.

De camera zoomt uit. Achter een groot rotsblok staat een derde astronaut. Zijn borstkas beweegt snel op en neer. Het monster kan hem niet zien, snuift nog eens en begint dan dreunend terug te lopen naar zijn grot. Op dat moment klinkt er een scheetje. Het monster staat stil en draait zijn hoofd om naar het rotsblok waarachter de arme astronaut staat.

In beeld verschijnt een blik witte bonen in tomatensaus van het merk Haynes. Met daarbij de slogan:

‘Not for astronauts.’

Dit is een van de famous funny commercials die je kunt vinden op YouTube.

En wat een bonenfabrikant kan, dat kan jij ook. Namelijk je marketing eindelijk eens wat minder serieus maken.

Je bent waarschijnlijk nogal van de inhoud. En dan ga je al snel goeie informatie geven in je mailingen en artikelen.

Maar je hebt waarschijnlijk de meeste lol in je werk op de momentem dat je ontspant. En ontspannen, dat kan ook gewoon in je contentmarketing.

Volgende week geef ik daar een online seminar over: ‘Easy money met entertaining e-mails’.

Het wordt leuk, en ik laat je zien:

  • Hoe je entertainment gebruikt in e-mails, waardoor klanten zich bescheuren, gaan knikken met hun hoofd, of moeten slikken
  • Hoe je zelden nog afmeldingen krijgt voor marketingmails – je klanten bedanken je zelfs
  • Hoe je een golf nieuwe klanten aantrekt door iets te verspreiden op internet waar ze verslaafd aan zijn
  • Hoe ik met 10 e-mails in één week 81.000 euro verdiende
  • Hoe je 3 keer zo snel nieuwsbrieven schrijft die klanten ook nog eens 3 keer zo vaak lezen

Het is op woensdag 14 december van 10 tot 12 uur. Meld je gratis aan via deze link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbg-easy-money-met-entertaining-emails-aanmelden

Spreek je daar,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

Top! Tnx man.

 

Zo regel je het:

1. Geef ons je JAWOORD in ons geliefde Slack.

2. Vermeld je keuze - alleen of samen.

3. Geven wij je verdere eh, instructies.

 

Zo simpel is het.

Makkelijker konden we het niet maken. En het wordt vanaf nu alleen nog maar leuker.

Helaas, Road Runner. Nog even geduld.

 

Deze button doet niet wat-ie belooft.

Slechts een salespagina-voor-de-vorm-dingetje.

 

Te doen: eerst alles doorlezen tot het helemaal hartstikke eind. Zeker van je zaak zijn en zo.

Klik maar ergens naast deze pop-up.

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: