Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo veeg je met een warm doekje over het brein van je lezers

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Morning! Om de week te beginnen een paar grappige citaten uit een boek dat ik aan het lezen ben.

Dit is een anekdote uit de studententijd van de auteur:

“Lisanne komt vaak een drankje doen in het café waar ik achter de bar sta en het klikt als een laminaatje. Alleen durft deze held op sokken geen move te maken omdat hij te bang is voor afwijzing.”

Dit gebeurde er vlak na zijn studie:

“Toen ik pas begon met stand-up comedy had ik Javier Guzman eens in mijn voorprogramma. Dat wil zeggen: hij was zesde en ik was zevende. Guzman ging geweldig en dat voelde voor mij alsof ik tijdens de Tweede Wereldoorlog met een waterpistool het strand van Normandië op werd gestuurd.”

En hier zijn we weer terug in de studietijd:

“Bij feedback moet ik altijd aan mijn oude docent Rambo denken. Dat was niet zijn echte naam, maar deze docent had de uitstraling van een commandant van de ‘special forces’. Hij was eind vijftig, helemaal afgetraind met een kale kop. Hij was zo’n type die geen honing eet maar bijen kauwt.”

Er zijn restaurants waar je binnenkomt, plaatsneemt, en vervolgens zo’n kokend heet, strak opgerold opfrisdoekje krijgt van de ober. De anekdotes van deze auteur hebben op het brein van zijn lezers net zo’n effect als die hot towel. Ze voelen zich gezien, worden opgefrist en letten beter op wat er komen gaat.

De meeste Nederlandse non-fictie auteurs neuzelen je in slaap met muffe cliché’s, maar Frank Deuring doet de moeite om zijn eigen metaforen te bedenken. Dat voelt alsof je een hele avond een echte ouderwetse ober aan je tafel hebt, die voor je zorgt tijdens een goed diner.

Frank heeft me in een interview verteld dat hij bewust een stukje entertainment koppelt aan de lessen die hij leert in zijn boek SuperFalen. Ik interviewde hem omdat hij deelnemer is aan BusinessBoek Bestseller en nu op 1 staat bij Managementboek. Als we een nummer 1-notering hebben in de training interview ik altijd de auteur voor een testimonial, en start ik een Nummer 1 Deal.

Door de Nummer 1 Deal kunnen nieuwe deelnemers met €1.500 korting op de investering de training aanschaffen. Frank is de achtste deelnemer die op 1 is gekomen, en je krijgt de video van mijn interview met hem als extra bonus als je morgen voor 17.00 uur de knoop doorhakt en meedoet.

De tijdelijke pagina waar je gebruik kunt maken van de Nummer 1 Deal voor BusinessBoek Bestseller is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-bestseller-nummer1-deal-gefeliciteerd-frank-deuring

Wie weet spreek ik je binnenkort persoonlijk over je boek. Gaan we samen info-tainment over je hoofdstukken strooien voordat jij ze opdient.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: