Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Laat jouw website klanten zo veel mogelijk geld uitgeven?

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Las Vegas (38 graden Celsius) – Park MGM hotel, 9.21u 

Gisterenmiddag checkte ik bij mijn hotel op The Strip in Las Vegas. De naam ‘Park MGM hotel’ is een schuilnaam voor wat het echt is: een casino met daarbovenop 32 verdiepingen en een paar duizend hotelkamers. 

Direct naast de checkin-balie liep ik een zaal in van 200 meter lang met harde rockmuziek, ijskoude lucht en een paar duizend slot machines en goktafels. 

Boven een van de tafels hing een bordje: crapless craps. Dat is geen hardgrondig scheldwoord, maar een gokspel wat geloof ik een beetje lijkt op blackjack. Er worden ook complimentary craps lessons gegeven, zodat iedere toerist zo snel mogelijk de spelregels leert en klaar is om geld uit te geven. 

Las Vegas is de meest kapitalistische omgeving waar ik ooit ben geweest. De hele stad is één geoliede machine met als doel om jou zo veel mogelijk te laten uitgeven. 

Je drinkt bijvoorbeeld gratis in alle casino’s, zolang je geld uitgeeft via de players card die je van de hotelreceptie krijgt. Pasje volstorten met dollars, en gaan. Het enige wat je daarna hoeft te doen is de serveerster elke keer een fooi geven nadat ze je volgende gin-tonic heeft gebracht. 

Over The Strip lopen met een halve liter bier of een cocktail in je klauw is geen probleem, en blowen is hier ook legaal. Logisch: want klanten schakelen met iedere slok of hijs hun prefrontale cortex nog iets verder uit: het rationele brein. Ze maken zichzelf daarmee vrijwillig steeds emotioneler, en dat is good for business. 

Projectontwikkelaars uit Las Vegas verkopen in heel Amerika aan gepensioneerden tweede huizen in Las Vegas, vertelde mijn taxichauffeur. De huizen kosten geen drol. Daarmee halen ze de groep mensen binnen die het meest vermogend is, en alle tijd heeft om dat geld uit te geven. 

Wat je ook vindt van Las Vegas, er zijn waardevolle lessen te vinden voor ondernemers. Stel jezelf bijvoorbeeld deze vraag:  

Is jouw website een geoliede machine met als doel om je klanten zo veel mogelijk te laten uitgeven? 

Denk je dat er nu nog pagina’s zijn  op je website die beter kunnen? Krijg je veel leads binnen via je contactformulier of levert dat formulier geen bal op? Levert de verkooppagina van je bestverkopende dienst elke dag leads of verkopen op, of is het een dorre woestijn waar klanten uitdrogen en verrekken? 

Je website zou in jouw business The City that Never Sleeps moeten zijn: de plek waar geld verdienen altijd doorgaat. Ook als jij ligt te slapen, in het buitenland zit of aan het sporten bent. 

In mijn online training Online Verkoopsucces XL vertel ik je precies wat je op iedere pagina van je website moet zetten om zo veel mogelijk leads en sales binnen te harken: je homepage, je contactpagina, je formulier, je verkooppagina, je navigatiepagina, je over ons-pagina. 

Als je wilt cashen op een ethische manier zonder je klanten te bedonderen zoals de slot machines hier in Sin City doen, pas dan je teksten zo aan dat alle geïnteresseerde bezoekers op de een of andere manier converteren. Als ze niet direct iets aanschaffen, converteer ze dan naar een offerte-aanvraag, download of  contactverzoek. Daarvoor geef ik je de exacte recepten in deze training. 

Jouw website is de meest kapitalistische omgeving in je business. Als het NIET je doel is om zo veel mogelijk geld te verdienen uit de bezoekers die je daar ontvangt, klik deze mail dan nu dicht.  

Maar dan snap ik niet waarom je zoveel geld hebt uitgegeven om die bezoekers op je site te krijgen. Je hebt toch niet voor niks al die contentmarketing, e-mailmarketing of advertising gedaan? Als je daar niet zo veel mogelijk omzet uit wilt halen, waarom heb je daar dan die oneindige liefde en die tienduizenden euro’s in gestopt? 

Tot en met dinsdag loopt er een Las Vegas Deal voor mijn training Online Verkoopsucces XL. Je verdient direct 2.000 euro korting op je investering, plus bonussen ter waarde van 11.000 euro. Bij elkaar een jackpot van 13.000 korting met odds van 100%: je krijgt die gegarandeerd als je op deze link klikt en nu Online Verkoopsucces XL aanschaft: 

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/online-verkoopsucces-xl-las-vegas-deal/ 

Wie weet spreek ik je binnenkort, want als je meedoet aan de training heb je een aantal keer de mogelijkheid om jouw website aan mij voor te leggen. Ik geef je dan mijn persoonlijke feedback en adviezen om er zo veel mogelijk klanten mee binnen te halen. 

Aartjan van Erkel 

P.S. 

 Meer dan 1.200 ondernemers hebben deze training al gevolgd, en dit hebben ze erover te zeggen: 

“€ 37.500 extra omzet door de copywriting op één pagina te veranderen!” – Anne Raaymakers 

“Ik haal mijn beste jaar ooit.” – Cinthia Zijderveld 

“Een van de beste investeringen die ik ooit gedaan heb.” – Edgar Hütte 

“Dit jaar € 100.000 meer omzet.” – Bodo Agterhof 

“Dit is mijn beste investering ooit.” – Saskia Weijman 

P.P.S. 

Online Verkoopsucces XL is géén goedkope training, maar als je doet wat ik vertel in de video’s – meestal zijn dat simpele tekstuele dingetjes die je zelf kunt aanpassen op je website – dan weet ik dat je de investering lachend een aantal keer terugverdient. Try me. 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: