Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Wat als deelnemers aan je online training er geen kondt aan vinden?

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Corné was een klasgenoot toen ik op de middelbare school zat in Breda.

Hij kwam uit een van de omliggende dorpen en hij moest 10 kilometer naar school fietsen.

In zijn bruinlederen schooltas zat altijd zo’n plestik broodtrommel met 8 boterhammen.

Corné was een gast met grote kolenschoppen en blozende wangen en hij schaftte die broodtrommel met gemak leeg.

Maar op een dag zag ik hem zitten in de kantine met zijn eerste boterham in de hand, terwijl hij glazig naar al die andere boterhammen met smeerworst en hagelslag keek die nog opgegeten moesten worden.

Ik vroeg hem wat er was. Hij gaf toen een antwoord dat me altijd is bijgebleven:

“Ik krijg het nie naar binnen geschúpt!”

Ik weet niet meer of die broodtrommel nog leeg gegaan is die dag. Zijn uitspraak schoot me vandaag weer te binnen en daardoor moest ik denken aan online trainingen geven.

Je moet niet hebben dat je deelnemers met lange tanden naar jouw content zitten te staren.

Je moet niet hebben dat ze na een paar happen diep zuchten, een boertje laten en denken:

“Ik ga eerst wel effe mijn belastingaangifte doen want daar heb ik nu meer zin in”.

Of dat ze in plaats van jouw online training te kijken nog liever op hun knietjes al het onkruid gaan trekken in de tuin terwijl het 7 graden is en motregent.

Als deelnemers jouw video’s niet naar binnen geschúpt krijgen omdat ze er geen kondt aan vinden, heeft dat 2 gevolgen voor jou.

(1) Ze maken je training waarschijnlijk nooit af, en ze krijgen dus nooit de resultaten die ze wilden.

(2) Jouw status als expert daalt door hun tegenzin, en ze bevelen jouw training bij niemand aan.

Als je wilt dat deelnemers extreme resultaten krijgen door je training, en dat jouw naam als expert gaat rondzingen in de markt, onthou dan 1 ding.

Je online training: Mag. Nooit. Saai. Zijn.

Als je deelnemers hem openen, moeten ze direct aanvallen omdat het er allemaal zo aantrekkelijk uitziet.

En ze moeten al met honger binnenkomen, zodat ze alles opvreten en hun bord aflikken.

Ik heb 6 jaar geëxperimenteerd met online trainingen en heb ontdekt hoe je een training zó entertaining maakt dat je klanten hem voor hun lol volgen en daarna gratis reclame voor jou maken.

Morgenochtend vertel ik wat ik geleerd heb in een online seminar met de titel ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’.

Het is een live seminar dat ik via internet uitzend en dat je gewoon op je laptop volgt. Helaas verspreid ik achteraf géén opname, dus als je wilt kijken zorg dan dat je morgenochtend tijd hebt van 10 tot 12 uur.

Het is weliswaar gratis, maar ik vraag je dringend om alléén te komen kijken als je van plan bent om een online training te maken, en bereid bent om 2 uur tijd vrij te maken.

Is dat niet zo, laat je plek dan vrij voor iemand anders die wel serieus geïnteresseerd is.

Dit is de link om je aan te melden: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-hoe-je-trainingen-verkoopt-in-onbeperkte-aantallen

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: