Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Durf je geen online training te lanceren?

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Mijn klant Daniëlle mailde deze vraag:

===

“Ik overweeg al een tijdje om een online training te maken maar ik durf niet. Hoe weet ik of er behoefte is in de markt?”

===

Dat is de meestvoorkomende reden die experts tegenhoudt om hun expertise te verkopen in de vorm van schaalbare expertiseproducten.

Ze hebben bijvoorbeeld een onderwerp voor een online training bedacht, maar ze voelen een nachtrustverstorende twijfel.

Is er genoeg vraag? Krijg ik mijn online training verkocht?

Misschien heb je weleens gezien dat iemand een training maakte die vervolgens doodviel. Nou ja, hij viel zelf niet dood maar zijn training wel.

Of erger: je hebt zelf die fout gemaakt. Maanden gewerkt aan een training, daarna een verkooppagina geschreven en een promotie gedaan en toen hoorde je …. krekels.

Ik heb in mijn netwerk verschillende ondernemers zo zien nat gaan.

De reden daarvoor was simpel. Ze hadden een goede training in hun hoofd, en die moest eruit.

Op een gegeven moment kun je dan niet langer wachten. Het is een beetje zoals bevallen. Op een dag móet dat kind er gewoon uit. En dan ga je net zo lang persen totdat het geboren is.

Zo kan het ook gaan met een online training. Hij zit in je hoofd en hij móet eruit. En op dat moment ga je persen totdat je een online training hebt.

Het is dan wel pijnlijk als blijkt dat niemand interesse heeft in je kind. Jij houdt zielsveel van je training, maar je bent de enige.

En het ergste is: zo gaat het meestal. De meeste experts die een expertiseproduct maken, ontdekken pas nadat het klaar is of er eigenlijk überhaupt vraag naar is.

En ze hebben dus nul zekerheid van tevoren. Tijdens het maken steeds die twijfel in hun hoofd: straks als hij klaar is, weet ik pas of ik hier geld mee ga verdienen.

Dat is geen lekker gevoel tijdens je creatieve fase: het opnemen van je online training. Want dat is een supermooie fase waar je eigenlijk van wilt genieten. Daarvoor heb je rust in je kop nodig. Door al te weten dat je training straks een rinkelend kassucces wordt.

Daar is een formule voor, en ik heb die formule iedere keer gebruikt dat ik een online training lanceerde. Door mijn formule wist ik al maanden voordat ik mijn training maakte dat ik er flink aan zou verdienen.

Sterker nog, al dat geld stond al op mijn bankrekening toen ik de training aan het opnemen was.

De eerste keer dat ik een training met deze formule lanceerde, had ik er al meer dan 50.000 euro mee verdiend op het moment dat ik hem ging opnemen op video.

De tweede keer was het bedrag bijna 100.000 euro. Dat stond al op mijn rekening toen ik middenin mijn creatieve fase zat van het opnemen van de online training.

Je kunt je voorstellen hoe lekker dat voelde. Zeker weten dat je training meteen uit je handen wordt gerukt zodra je hem af hebt. Klanten die al betalen terwijl jij nog aan het creëren bent.

Wil je meer weten over deze en andere formules die ik gebruik bij het lanceren van nieuwe online trainingen, dan ben je woensdagochtend welkom bij het online seminar dat ik geef.

Daarin laat ik je de belangrijkste dingen zien die ik in de afgelopen jaren ontdekt heb over het verkopen van hooggeprijsde online trainingen.

Dat doe ik online in een gratis seminar. Je hoeft daarvoor geen kostbare benzine te verstoken want je kijkt gewoon vanuit je eigen kantoor, op je laptop. Ik leg je de 7 redenen uit waarom de meeste online trainingen verkocht worden voor peanuts. En hoe jij wél de hoofdprijs kunt vragen, zelfs tijdens een crisis.

De link om je gratis aan te melden voor mijn online seminar van woensdag is: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-hoe-je-trainingen-verkoopt-in-onbeperkte-aantallen

Check of je kunt op woensdag 13 april van 10 tot 12 uur. Want er zit een max op het aantal aanmeldingen, dus meld je alleen aan als je die tijd beschikbaar hebt.

Tot woensdag,

Aartjan van Erkel

 

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: