Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Tonny Loorbach: “Je hebt bij mij de vinger op de zere plek gelegd”

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In een gesprek met Tonny Loorbach van de IMU is hij het oneens met mijn tips om te stoppen met teachen en te beginnen met teasen. Want dat is precies de trend in de markt die hij ziet bij veel piepjonge ‘coaches’ die heel weinig teachen en alleen maar entertainen. Millennials en ‘influencers’ die alleen maar het plaatje er omheen laten zien.

Hij zegt: “We kennen allemaal de inhoudsloze zelfverheerlijkingswebinars waar je een uur over jezelf praat en wat een fantastisch leven je hebt zonder één concrete tip te geven, en uiteindelijk komt er dan een pitch: als je mijn programma koopt dan word je net zo succesvol.”

Hij vraagt zich af of ik dat bedoel met meer entertainment in je marketing stoppen. Mijn antwoord daarop zie je in de video die van ons gesprek is gemaakt. Aan het eind van de video kondigen we een wedstrijd aan waarin je mijn boek kunt winnen:

In ons gesprek zei Tonny verder: “Ik ben al sinds 2007 met online marketing bezig dus we zijn nu 15 jaar verder – ik ben dus al 40% van mijn levensjaren met marketing bezig – en toch heb je bij mij op de eerste pagina van je boek de vinger op de zere plek gelegd.”

Klik op de link om ons gesprek te bekijken, waarin we bijpraten na elkaar een paar jaar niet gezien te hebben en waarin hij me vragen stelt over mijn nieuwe boek dat vandaag op #1 staat in de Managementboek Top 100.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: