Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarom lezers je beste klanten zijn

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Warren Buffett wordt ook wel het Orakel van Omaha genoemd. Hij is de succesvolste investeerder aller tijden met een geschat vermogen van 109 miljard dollar.

Desgevraagd heeft hij in een interview verteld wat de sleutel is van zijn succes: “The key to success is reading 500 pages of material every day. That’s how knowledge works. It builds up, like compound interest.”

Lezen werkt dus net als rente op rente. Jouw gouden kop wordt steeds meer goud waard als je regelmatig boeken leest.

President Harry Truman zei over lezen: “All leaders are readers”.

Voor je klanten geldt dat ook: lezers zijn je beste klanten. Want wat weet je allemaal over klanten die boeken lezen:

  • Ze zijn intelligent
  • Ze hebben een honger naar meer kennis
  • Ze hebben behoefte aan persoonlijke groei
  • Ze kunnen een flinke hoeveelheid content verwerken
  • Ze vinden jou interessant genoeg om lange tijd naar te luisteren
  • Ze bewaren je boek voor de rest van hun leven: mensen doen meestal geen boeken weg

Het schrijven van een businessboek is daarom niet alleen maar slim omdat het jouw naam vestigt als autoriteit in je vakgebied. Het helpt je ook om meer lezers als klanten te krijgen. En lezers zijn dus de beste klanten die je kunt hebben, vooral als je kennis en expertise verkoopt.

Daarom heb ik 11 jaar geleden bewust gekozen voor de strategie van het schrijven van boeken om klanten van hoge kwaliteit te krijgen.

Tot nu toe heb ik 3 boeken gepubliceerd, en dat aantal zal de komende jaren blijven groeien.

Mijn derde boek ‘Nummer 1 – Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven’ is twee weken geleden uitgekomen. Het is vandaag de #1 in de Managementboek Top 100.

Dat het bovenaan de bestsellerlijst staat, is geen toeval. Zonder arrogant te willen klinken had ik dat al verwacht. Want ik heb daar een stappenplan voor gebruikt. Dat stappenplan heb ik ontdekt tijdens 11 jaar boeken schrijven en verkopen, en mijn tweede boek Maak ze gek! kwam daardoor op 1.

Dat is de reden dat ik hetzelfde stappenplan nu voor mijn nieuwe boek ook weer heb gebruikt. In mijn training BusinessBoek Bestseller leg ik precies uit wat die stappen zijn. Inmiddels hebben 7 deelnemers aan de training door hetzelfde stappenplan te volgen ook van hun boek een nummer 1 bestseller gemaakt en hebben andere deelnemers veel meer boeken verkocht dan ze anders was gelukt.

In de training geef ik je trouwens geen flauwe adviezen, zoals: koop gewoon een pallet van je eigen boeken in bij Managementboek. Daardoor wordt het misschien ook een bestseller, maar het is natuurlijk valsspelen en er is ook voor jou ook geen reedt aan als dat de reden is van je ‘succes’.

Het is ook geen training voor mensen die makkelijk willen scoren. Je moet bereid zijn om het werk ervoor te doen. Je krijgt er dus naast het schrijven van het boek nog aardig wat klusjes bij. Dat is de prijs als je veel meer lezers wilt krijgen, en ik laat in de training alleen maar ondernemers toe die bereid zijn om te doen wat nodig is. Ik kan niks met watjes en cowboys.

In de training leg ik uit hoe je van je boek op een organische manier een bestseller maakt, dus hoe je duizenden mensen motiveert om jouw boek te gaan kopen en het aan te bevelen bij hun vrienden.

Omdat mijn boek nu op 1 staat, loopt er tot dinsdag een Nummer 1 Deal. Je krijgt daardoor nu 50% korting op mijn training BusinessBoek Bestseller, waarin je mijn stappenplan krijgt. Wat je ook krijgt is persoonlijke feedback van mij, want we gaan je uitnodigen voor vragensessies waarin je me alles kunt vragen over je boek en je boekmarketing.

De tijdelijke link om voor half geld mee te doen aan BusinessBoek Bestseller is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-bestseller-nummer1-deal-aartjan

Spreek je,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: