Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Lingerie, blokjes kaas, strippers, amuses en filmtrailers

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Weet je wat de overeenkomst is tussen blokjes kaas, strippers, amuses, lingerie en filmtrailers? Het zijn allemaal eeuwenoude, intercultureel beproefde manieren om te teasen.

Als je op de markt loopt en er staat opeens een hippe jongeman voor je neus met een presenteerblad in zijn handen, wat vind je dan leuker? Dat hij je vraagt of je een blokje van zijn nieuwe West-Friese boerenkaas wilt proeven, of dat hij je aanbiedt om een pond kaas te kopen omdat die rijk is aan calcium, vitamine B22 en gezonde aminozuren?

Als een vrouw haar vent in de mood wil krijgen op vrijdagavond, werkt het dan beter als ze in een lange bloemetjesjurk een oratie houdt over de voordelen van geslachtsgemeenschap – als ze vertelt over de grotere emotionele verbondenheid, de stimulans voor het immuunsysteem en de diepere REM-slaap – of als ze in een nieuw setje van Victoria’s Secret te voorschijn trippelt, de plafonnière uitdoet en wenkt met haar vingertje?

Fun Fact over teasen voor de mannen onder ons: iets wat veel mannen niet weten is dat een goed zittend kostuum met een mooi overhemd op veel vrouwen hetzelfde effect heeft als lingerie op een man. Doe er je voordeel mee 😉

Morgen verschijnt mijn nieuwe boek ‘Nummer 1 – Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven’ en deze week vier ik dat met een gratis mini-training: Stop met teachen, begin met teasen.

Je kunt daarbij zijn door je aan te melden voor de officiële boeklancering: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-nr1-boeklancering/ Je kunt kiezen uit 4 verschillende tijdstippen, dus je kunt altijd wel een keer.

Het is een leuke korte sessie van een uurtje waarin we snel een marketingmail gaan schrijven, en waarin je natuurlijk mijn boek kunt kopen. Met een speciale lanceringsdeal die je nergens anders krijgt. Ik laat je ook zien hoe je aan gesigneerde boeken kunt komen.

Wie weet spreek ik je daar,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: