Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Het grootste stressmoment uit mijn leven als ondernemer

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De reden voor het schrijven van mijn nieuwe boek ‘Nummer 1 – Zo word je de bekendste naam in je markt’ was het grootste stressmoment uit mijn loopbaan als ondernemer: mijn marketing werkte niet meer en mijn omzet crashte.

Het was 5 jaar geleden. Ik draaide dat jaar mijn hoogste omzet ooit, door honderden keren mijn training ‘Online Verkoopsucces XL’ te verkopen. Dat deed ik in webinars, waar ik voor adverteerde met Facebook-advertenties.

Het leven was goed en mijn marketingmachientje snorde, maar dat duurde maar 1 jaar. Plotseling schoot de prijs per aanmelding voor mijn webinars omhoog, zakte het aantal aanmeldingen per webinar in, en verdiende ik mijn advertentiekosten niet meer terug.

Ik leed opeens verlies op ieder webinar. En niet alleen mijn advertenties werkten niet meer, maar ik zag ook dat verkopen via e-mail nauwelijks meer lukte.

Faaak! Het voelde als een perfect storm: plotseling ging alles tegelijk mis wat niet mis mocht gaan. Mijn omzet kwam gevaarlijk dicht in de buurt van nul. Ik schrok me kapot.

Ik kreeg toen tijdens een mastermind in Chicago een tip die alles voor me heeft veranderd.

Die ene tip zorgde ervoor dat het percentage van mensen op mijn mailinglijst die iets bij me hebben gekocht steeg van 2,6% naar 21%, dat de openingspercentages van mijn mails direct na het toepassen van de tip omhoog schoten van 19% naar meer dan 52%, en dat ik sinds mijn omzetcrash meer dan 1,8 miljoen euro heb gemaakt met de verkoop van online trainingen en memberships.

Door diezelfde tip koopt een flink percentage van de ontvangers van mijn mails na het volgen van een van mijn online trainingen nu ook nog verschillende andere trainingen, meldt zich aan voor mijn membership of voor mijn high-end mastermind-groep.

Welke tip dat was en wat ik precies heb gedaan, vertel ik volgende week tijdens mijn online boeklancering.

Mijn boek verschijnt dinsdag, en je kunt kiezen uit 4 tijdstippen volgende week om naar de lancering te kijken.

Het wordt geen saai praatje van een mompelende auteur, maar een feestelijk uurtje waarin ik een mini-training geef: ‘Stop met teachen, begin met teasen’. Ik leer je om je marketing te transformeren met dingen die je saaie concurrenten niet durven te doen.

Als je kijkt naar de online boeklancering, krijg je een speciale deal om het boek te kopen. En het is ook de enige manier om aan gesigneerde boeken te komen.

Meld je hier aan en dan spreek ik je graag volgende week: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-nr1-boeklancering/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: