Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Dit moet je er niet af snijden, anders gaat hij bloeden

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In een video op YouTube demonstreert kok Gordon Ramsay hoe je een ui moet snipperen. Het is een interessante video voor als je net zoals ik een luie kok bent en niet echt van koken houdt maar wel van eten.

Je haalt eerst de droge vellen van de ui eraf, en daarbij laat je de worteltjes aan de onderkant zitten. Want als je die eraf snijdt, zegt Gordon, dan gaat hij bloeden en beginnen je ogen te prikken.

Snij hem in de lengte doormidden, leg een halve ui plat op de plank en snij de ui een flink aantal keren evenwijdig aan elkaar in tot vlakbij de wortels.

Dan snij je hem ook van bovenaf twee keer schuin in zodat hij zometeen in zo veel mogelijk snippertjes uit elkaar valt.

Als laatste snijd je de halve ui haaks op je evenwijdige snedes aan snippers. De worteltjes houden de ui bij elkaar houden ondanks alle snedes die je al hebt gemaakt.

Voila!

Ramsay heeft zojuist een ‘dramatische demonstratie’ gegeven. Hij heeft je iets van waarde gegeven door iets van zijn skills te laten zien.

Het principe van dramatische demonstratie wordt al honderden jaren gebruikt om twijfels bij mensen weg te nemen.

Twijfels over jou.

Iedereen die jou als ondernemer nog niet kent, heeft namelijk 3 vragen in zijn hoofd.

Die 3 vragen houden mensen tegen om zaken met je te doen. Want ze weten nog niet of ze je wel kunnen vertrouwen.

En alle 3 de vragen beantwoord je in één keer met een dramatische demonstratie.

Een dramatische demonstratie hoeft niks wereldschokkends te zijn. Dat mag wel, en er zijn voorbeelden van ondernemers die het wereldnieuws gehaald hebben met die van hen.

Maar het kan ook zoiets banaals zijn als het snijden van een uitje.

De reden dat een dramatische demonstratie zo goed werkt, is dat alle vragen die mensen over jou in hun hoofd hebben, overschreven worden met een beeld dat ze niet meer kunnen vergeten.

De demonstratie kan visueel zijn, maar ook in de vorm van tekst.

En zoals je van me gewend bent, heb ik hier een aantal formules voor. Er zijn 4 formules voor dramatische demonstratie om je klanten te overtuigen, en die geef ik deze maand aan de Members van Het Lab.

Onder andere een manier die een van de bekendste coaches ter wereld gebruikt om klanten zichzelf te laten overtuigen – de coach demonstreert dus niks, maar de klanten doen het zelf.

Aanstaande maandag gaat de nieuwe masterclass met de 4 formules naar de drukker. Tot die tijd is de enige manier om ze in handen te krijgen: Member worden. Doe je dat te laat en start je het membership na aanstaande maandag, dan krijg je deze formules niet omdat je geen toegang hebt tot eerdere afleveringen.

De link om toe te treden tot Het Lab is www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab

See you on the inside,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: